فرماندار دهاقان:
تابناک: فرماندار دهاقان گفت: جایگاه رفیع امروز ما در منطقه و جهان از ثمرات پر‌فیض انقلاب اسلامی و برکات وجود امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ 02 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی‌اصغر قاسمیان در مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی اظهار کرد: روز 12 بهمن یادآور شگفت‌انگیزترین قیام مردمی بود که در تاریخ جهان نادر و مثال‌زدنی است.

وی افزود: افرادی که فریاد دشمن‌شکن امام (ره) را در مدرسه فیضیه قم شنیدند، در 15 خرداد گلوله جلادان را در سینه برادران و خواهرانشان دیدند و پیکر غرق به خون شهدای 17 شهریور را به آغوش کشیدند و تاثیر آمدن امام (ره) را به خوبی می‌دانستند.

فرماندار دهاقان تصریح کرد: این انقلاب دستاورد عظیمی بود که شرف و جایگاه امروز ما در منطقه و جهان از ثمرات پر‌فیض همین نصرت الهی است.

وی در توضیح آثار انقلاب اسلامی بر روابط خارجی کشور تاکید کرد: دولتمردان ما به برکت همین سرافرازی در حوزه سیاست‌های خارجی با قدرت و تدبیر حاضر می‌شوند تا از حقوق کشور و ملت ایران صیانت کنند.

قاسمیان اضافه کرد: ما در شرایطی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که هنوز بسیاری از خانواده‌ها چشم انتظار فرزندانشان هستند و جانبازان زیادی با درد‌های به یادگار مانده از روزگار ایثار و حماسه زندگی می‌کنند.

وی گفت: نباید فراموش کرد، پیروزی و حراست از انقلاب و آرمان‌های امام (ره) با خون و جان شهدا محقق شد.

در پایان این مراسم تصویر امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولان، دانش‌آموزان و مردم گلباران شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار