پرونده ویژه سفر رییس جمهور-4
نماینده سمیرم درباره برنامه حضور وزرا در شهرستان های مختلف گفت: امیدوارم نظر نمایندگان را در نظر گرفته و طبق این مسئله وزرا را تقسیم کنند، به هر حال نمایندگان با مسائل از نزدیک آشنا هستند و می توانند در تعیین الویت ها و ضرورت طرح های لازم شهرستان برنامه ریزی کنند.
کد خبر: ۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲ 01 February 2015

به گزارش تابناک، سکینه عمرانی پیرامون مهم ترین معضل اصفهان گفت: در حال حاضر مهم ترین موضوعاتی که به عنوان مشکلات اصفهان به حساب می آید، مسئله آب و اشتغال بوده که امیدوارم با سفر روحانی به اصفهان این مشکلات بر طرف شود.

وی ادامه داد: مشکلات دیگری مثل مسئله آلودگی استان اصفهان یا طرح های تکمیل نشده نیز از مصائب این استان است اما مهم ترین معضلاتی که همه روی آن اتفاق نظر دارند، مسئله   اشتغال است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نگاه برخورداری به اصفهان ضرر بسیاری به این استان می زند، خاطرنشان کرد: از لحاظ امکانات رفاهی و اشتغال تفاوت فاحش و این توزیع ناعادلانه ضربه فاحشی به استان اصفهان و شهرستان های اصفهان می زند. علاوه بر خود اصفهان شهر های دیگر استان هم ضرر می کنند چرا که می گویند شما استان برخوردار هستید اما از خود استان هم امکاناتی نصیب شهر های کوچکی نمی شود و این یک محرومیت مضاعفی را برای شهر های اصفهان ایجاد کرده است.

وی افزود: فکر نمی کنم با سفر روحانی هم اتفاق خاصی در این دید صورت گیرد و این حس را نسبت به این موضوع ندارم .

نماینده سمیرم درباره برنامه حضور وزرا در شهرستان های مختلف گفت: امیدوارم نظر نمایندگان را در نظر گرفته و طبق این مسئله وزرا را تقسیم کنند، به هر حال نمایندگان با مسائل از نزدیک آشنا هستند.

سکینه عمرانی  تصریح کرد:  به ما اعلام کردند که رئیس سازمان محیط زیست کشور میهمان سمیرم است، مردم سمیرم با توجه به مسائل شهرستان انتظار داشتند وزیر بهداشت یا نیرو در این شهرستان حضور پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار