مربي تيم فوتبال سپاهان:
تابناک: مربي تيم فوتبال سپاهان گفت: در برابر استقلال فقط به فكر برد بوديم و اگر طرز تفكرمان مانند خيلي از مربيان و تيم‌ها بود مي‌توانستيم با يك امتياز از تهران بازگرديم.
کد خبر: ۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵ 01 February 2015

قاسم زاغي ن‍ژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بازي استقلال برابر سپاهان، اظهاركرد: از نتيجه به هيج وجه راضي نيستيم، اما از بخش اعظم زمان‌هاي بازي راضي هستيم و اعتقاد دارم در اين بازي مي‌توانستيم برنده باشيم چرا كه بيشتر دقايق نيمه دوم بازي در موقعيت‌هاي خوبي قرار گرفتيم.

وي با بيان اينكه البته استقلال نيز شانس داشت، عنوان‌كرد: تفاوتي كه سپاهان با استقلال داشت در اين است كه استقلالي‌ها رو به فوتبال قابل پيش بيني و رو به توپ‌هاي مستقيم و بلند آوردند در صورتي كه ما با استفاده از جناحين و بردن توپ به كناره‌ها توانستيم بازي خوبي انجام دهيم، اما در ضربات نهايي موفق عمل نكرديم.

مربي سپاهان با بيان اينكه نتوانستيم از موقعيت هايمان به درستي استفاده كنيم، اضافه‌كرد: اتفاقات در فوتبال طبيعي و غيرقابل پيش بيني است بايد از گذشته درس گرفت، بازي با استقلال هم به تاريخ پيوست، اما بايد از اتفاق‌هاي اين ديدار درس بگيريم.

وي افزود: بايد آماده ديدار با نفت شويم، شك نكنيد كه سپاهان قهرمان خواهد شد چرا كه من اين قابليت را در اين تيم ديده‌ام.

زاغي ن‍ژاد با بيان اينكه قدرت مانور دربحث رفتارهاي تاكتيكي ما بيشتر از استقلال بود، تصريح‌كرد: مصدوميت علي احمدي و سه كارته بودن كريمي باعث شد اين بازيكنان را در اختيار نداشته باشيم چرا كه اين دو بازيكن مي‌توانستند در بحث بازيكنان جانشين به سپاهان كمك كنند.

مربي سپاهان با بيان اينكه آخرين بازي ما ديدار با گسترش بود كه 4 بر يك برنده اين ديدار شديم، خاطرنشان‌كرد: اگر ليگ ادامه داشت تيم ما هم از لحاظ رواني و هم بدني و فني مي‌توانست بهتر ظاهر شود چرا كه اين تعطيلي‌ها تيمي را كه به شكلي صحيح بازي مي‌كند تحت تاثير قرار مي‌دهد.

وي ادامه داد: در برابر استقلال فقط به فكر برد بوديم و اگر مي خواستيم مانند خيلي از مربيان و تيم ها فكر كنيم مي‌توانستيم با يك امتياز از تهران بازگرديم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار