تابناک: رییس پلیس راه استان اصفهان از تراکم فوق العاده سنگین امروز در ۴ محور استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 02 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، امروز به طور رسمی آخرین روز تعطیلات نوروزی است که بیشتر این فرصت برای بازگشت مسافران نوروزی به خانه هایشان و بازگشت اصفهانی هایی که خود به سفر رفته اند و قصد بازگشت به شهر و دیارشان را دارد صرف می شود.

این روزها خبری ترین مکان ها جاده های کشور و از جمله استان اصفهان هستند که به همین سبب نیز از روزهای نخست تعطیلات تاکنون نیروهای مختلف امدادی، راهداری و پلیس در این جاده مستقر هستند.

گرچه نوع خدمات رسانی این نیروها می تواند در رقم خوردن پایانی خوش و بدون حادثه برای مسافرت های نوروزی هموطنان موثر باشد اما به یقین هیچ کس به اندازه راننده و سرنشینان خودروهای در حال بازگشت نمی توانند ضامن سفری ایمن برای خود و دیگران باشند.

از آنجائیکه در روزهای بازگشت به خانه از سفر، عجله و حوصله رانندگان کمتر از مسیر رفت است بنابراین در این موقعیت این رانندگان هستند که با در نظر گرفتن مسئولیت خود در حفظ جان سرنشینان خودرو و همچنین دیگر خودروها، باید با صبر بیشتری مسیر بازگشت را طی کنند.

در همین رابطه و با اعلام محورهایی که بیشترین حجم ترافیک را امروز دارند، رییس پلیس راه استان اصفهان از تراکم فوق العاده سنگین امروز در ۴ محور استان اصفهان خبر داد.

سرهنگ رضا رضایی گفت: در حال حاضر محورهای اصفهان- زرین‌شهر- لنجان، نجف‌آباد- تیران، دامنه- چادگان، لنجان- اشکاوند، دشتی زیار و اصفهان- شهرضا تراکمی فوق العاده سنگین را شاهد هستند.

وی ادامه داد: برای روز جمعه چهاردهم فروردین جاری نیز ترافیکی سنگین در محورهای شیراز به اصفهان و اصفهان به تهران پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار