حضور جریان های مختلف، راه حل مشکلات

کد خبر: ۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲ 27 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان، ظرفیت قوی نظام توانمند جمهوری اسلامی ایران این پیغام روشن و صریح را به بدخواهان و افراد ناآگاه مخابره می نماید که از تمامی ظرفیت های موجود استفاده می شود و تلاش بر این است تا از تمامی صاحبنظران و متخصصین موجود در کشور بهره برده شود.

البته هستند افرادی که (به دلایلی از جمله ترجیح منافع شخصی یا گروهی بر منافع مملکت) نمی توانند نظرات دیگران را بشنوند که این خود هم از نظر مدیریتی اشتباهی بزرگ تلقی می شود و هم از آموزه های قرآن کریم به دور است (آنجا که خداوند فرمود رستگاران کسانی هستند که همه ی نظرات را می شنوند و بهترین آن را تبعیت می کنند).

صرفنظر از این دسته از افراد، کلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اجرای حداکثری فرامین الهی بنانهاده شده است و در این راستا نظر بر استفاده ی حداکثری از کلیه ظرفیت ها و نیروی های موجود است. در همین راستا برخی با تکیه بر خطاهای عده ای از اصلاح طلبان، سعی در بایکوت کردن تمامی آن ها دارند که این هم خطایی استراتژیک بوده است؛ گویی که سایر نیروها از هرگونه خطایی به دور هستند. در شرایطی که تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر وحدت و تجمیع نیروها برای پیشبرد اهداف انقلاب است، استفاده از تمامی نیروها از جمله اصلاح طلبان که از افراد متخصص و متعهد کشور را شامل می شوند می تواند بخشی از راه حل مشکلات باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار