احمدیه
تابناک: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: استان با دارا بودن 682 معدن دارای رتبه سوم کشور است و دارای دو منطقه آزاد اقتصادی در شهرستان های کاشان و شهرضاست.
کد خبر: ۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳ 24 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رسول یاحی در بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ، اظهارکرد: نگاه معاونت سیاسی امنیتی به صنعت، معدن و تجارت نگاهی سیاسی و اجتماعی است به این دلیل که بررسی و پیشگیری از جرم نگاهی عمیق و کارشناسانه می خواهد و توجه به اینکه بالغ بر 50 درصد جرائم توسط افراد بی کار و فاقد درآمد اتفاق می افتد در نتیجه فعالیت های این سازمان با مسائل اجتماعی مرتبط است.

وی بیان کرد: با توجه به وجود 160 مرکز آموزش عالی در استان این ظرفیت وجود دارد که سازمان صنعت، معدن و تجارت، به منظور بهره گیری از جدیدترین علوم مرتبط با حوزه فعالیت خود، ارتباط تنگاتنگی را با مراکز آموزش عالی برقرار کند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف مهم این سازمان شناسایی و برنامه ریزی برای اجرای سند چشم انداز 1404 و اقتصاد مقاومتی و نیز اشتغال است.

یاحی با تاکید بر خصوصی سازی، برون سپاری و بهره گیری از ظرفیت های سازمان های خصوصی مرتبط مانند نظام مهندسی معدن گفت: این امر فرآیندی اثربخش در زمینه ارتقا بهره وری و اشتغال زایی است.

وی همچنین استفاده از ظرفیت های بالای شرکت های مشاور در زمینه ارائه مشاوره های مدیریت را از مهمترین راهکارهای تسهیل در امور صنایع برشمرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: استان با دارا بودن 682 معدن دارای رتبه سوم کشور است و دارای دو منطقه آزاد اقتصادی در شهرستان های کاشان و شهرضاست.

احمدیه از وجود هشت هزار و 592 واحد صنعتی در استان و اشتغال بالغ بر 236 هزار نفر نیروی کار در این صنایع خبر داد و تصریح کرد: استان اصفهان در آخرین ارزیابی انجام شده رتبه نخست صنعت کشور را با کسب 1004 نمره از شاخص های ارزیابی کسب کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار