مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان:

اصفهان کمبود زمین صنعتی ندارد

تابناک: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: در حال حاضر برای پاسخگویی به انواع تقاضای زمین صنعتی، کارگاهی و خدماتی در سطح استان اصفهان ظرفیت و آمادگی لازم وجود دارد.
کد خبر: ۶۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 11 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد جعفری با اشاره به فعالیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان در چند ماه اخیر اظهار کرد: در حال حاضر برای پاسخگویی به انواع تقاضای زمین صنعتی، کارگاهی و خدماتی در سطح استان اصفهان ظرفیت و آمادگی لازم وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به ادغام سازمان صنایع کوچک با شرکت شهرک‌های صنعتی ایران و تشکیل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال 1385برای کمک به توسعه صنعتی، فناوری، شرایط مالی و بازار واحدهای صنعتی مستقر شده در شهرک‌های صنعتی و یا افرادی که به تازگی تصمیم به سرمایه‌گذاری دارند، مأموریت‌های جدید از سوی وزارتخانه به شرکت شهرک‌های صنعتی استان ابلاغ شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اضافه کرد: در این ارتباط شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با تشکیل معاونت صنایع کوچک در همان سال در قالب چهار دفتر توسعه صنعتی و فناوری، توسعه بنگاه‌ها و کارآفرینی، توسعه بازار و امور بین‌الملل و دفتر تأمین مالی و سرمایه‌گذاری مأموریت‌های محوله را برنامه‌ریزی کرد و در دست اجرا قرار داد.

وی با بیان اینکه در همین ارتباط خدمات فراوانی ارائه شده است، اعلام کرد: توسعه خوشه‌های کسب و کار، انجام مشاوره‌های مدیریتی و عارضه‌یابی، ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی، حمایت از حضور صنعتگران در نمایشگاه‌ها و تورهای صنعتی، ایجاد فن بازار، کلینیک مشاوره کسب و کار و تأمین تسهیلات و وثایق بانکی از جمله فعالیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان در راستای کمک به جامعه صنعت و تولید استان بوده است.

جعفری تأکید کرد: استان اصفهان مکان خوبی برای سرمایه‌گذاری است و جای فعالیت در این استان فراوان است و امیدواریم با انجام اقدامات حمایتی بتوانیم سرمایه‌گذاران بیشتری را به استان جذب کرده و امنیت سرمایه‌گذاری را برای آن‌ها تأمین کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار