تابناک: معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان در جذب اعتبارات و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای موفق شد رتبه نخست شهرستان‌های استان اصفهان را از آن خود کند.
کد خبر: ۵۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 23 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در شورای فنی استان که به ریاست معاون فنی و امور عمرانی استاندار برگزار شد وضعیت جذب اعتبارات و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی استان بررسی شد که شهرستان کاشان با توجه به شاخص‌ها و آیتم‌های ارائه شده حائز رتبه اول شهرستان‌های استان شد.

علیرضا چله دوان افزود: بیش از 279 پروژه با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای برای سال مالی 94 – 93 شهرستان مشخص شده که جذب اعتبار و پیشرفت فیزیکی آن قابل توجه است.

وی تصریح کرد: با وجودی که وضعیت اعتبارات و بودجه در شرایط مناسب قرار ندارد، ولی مدیریت متمرکز شهرستان توانسته است با برنامه‌ریزی مناسب حداکثر توان خود را برای اجرای پروژه‌ها و جذب اعتبارات به کار گیرد و البته باید گفت اعتبارات تملک دارایی جدای از ردیف‌های ملی است که در آن حوزه نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

چله دوان گفت: از 720 میلیارد ریال اعتبار تعیین شده 61 درصد تخصیص، 61 درصد جذب و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها 72 درصد است که این آمار و ارقام نشان از آن دارد که اهتمام شهرستان در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی حتی بیش از تخصیص اعتبارات است.

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری در خصوص دلایل این موفقیت گفت: نظارت مستمر بر روند اجرایی طرح‌های عمرانی و ارائه راهکارهای بهبود و رفع موانع و توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و همچنین تهیه گزارش‌های مربوطه از دلایل این موفقیت است.

چله دوان تأکید کرد: رصد متوالی وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از طریق معاونت عمرانی فرمانداری کاشان و تهیه گزارش‌های میزان جذب اعتبارات متناسب با تخصیص در دوره‌های زمانی متناوب و منظم باعث شده تا در خصوص جذب اعتبارات و پیشرفت فیزیکی حتی از شهرستان اصفهان نیز پیشی بگیریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار