فرصت طلایی‌پوشان برای قهرمانی

نکته‌ای که منصوریان به سپاهان یادآوری کرد

تابناک: منصوریان پس از بازی با ذوب‌آهن نکته‌ای را یادآور شد که می‌تواند از جهاتی برای سپاهان مهم باشد.
کد خبر: ۲۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 19 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، نفت تهران با نتیجه سنگین 5 بر سه برابر ذوب‌آهن با شکست بدرقه شد تا تیم اصفهانی به عنوان بهترین تیم و بازیکنانش به عنوان بهترین بازیکنان هفته لقب بگیرند.

بازیکنان و مربیان دو تیم پس از پایان این دیدار یک نکته را مدنظر قرار دادند و آن این بود که بازیکنان نفت به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا خسته بودند و این یکی از عوامل مهم شکست سنگین نفت تهران در اصفهان اعلام شد.

علیرضا منصوریان در پایان این دیدار گفت: نکته‌ جدیدی در بازی با ذوب‌آهن آموختم و آن این بود که حضور در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان تیمم را خسته کرده است.

نکته‌ای که سرمربی نفت تهران به آن اشاره کرد شاید از جهاتی برای توجیه شکست سنگین برابر ذوب‌آهن باشد اما تا حدودی نیز این حرف می‌تواند در فوتبال غیرحرفه‌ای ایران صحیح باشد چرا که بازیکنان ایرانی توانایی بازی‌های فشرده را به دلایل مختلف نداشته و به مرور زمان دچار افت می‌شوند.

از این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که شانس سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر بالاتر از سایر تیم‌های مدعی بالای جدول باشد چرا که هم تیم نفت، هم تراکتور و هم فولاد هر سه در آسیا حضور دارند و به طور طبیعی نمی‌توانند تمرکز کاملی بر روی رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشند.

در سالیان نه چندان دور سپاهان به عنوان یک استثنا در هر سه جام لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی مدعی شماره یک قهرمانی بود و با وجود حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانست پیاپی قهرمان لیگ شود.

طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود دیگر نشان چندانی از آن تیم پرقدرت ندارند که البته این موضوعی طبیعی می‌تواند باشد چرا که بهترین تیم‌های دنیا نیز نمی‌توانند همه ساله مدعی درجه یک قهرمانی باشند.

سپاهان در صورتی که خودش باشد با توجه به اینکه سایر مدعیان لیگ در رقابت‌های آسیایی حضور دارند و با توجه به اینکه بازی‌های این تیم بیشتر با تیم‌های پایین جدولی است می‌تواند از این فرصت استفاده کرده و خود را به عنوان قهرمانی در لیگ برساند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار