امام جمعه اصفهان:
تابناک: امام جمعه اصفهان امام جمعه اصفهان با بیان اینکه متاسفانه در چند روز اخیر شاهد انتشار برخی از خبرها و مواضعی در بعضی از سایت‌های خبری غیررسمی بودیم که آب به آسیاب دشمن می‌ریخت گفت: استناد و اعتماد به این سایت‌های غیر رسمی کاری غلط است چرا که اغلب این سایت‌ها یا در دست دشمنان و یا در دست نادانان است.
کد خبر: ۲۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 17 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ایت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های دشمن‌شکن نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار کرد: تمسک و مجالست با قرآن کریم از توصیه‌های اکیدی است که از سوی ائمه اطهار همواره به ما سفارش شده است.

وی تصریح کرد: نگاه کردن، توجه و عمل به قران از هر امری بالاتر است اهتمام به نماز و عمل به قران سعادت دنیا و آخرت را تضمین می‌کند.

وی در خطبه‌های دوم نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن ماه پر فضیلت رجب گفت: ماه رجب ماه خداوند است و توبه و تکیه بر تقوا بهترین عمل در این ماه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه روز 29 فروردین روز ارتش روز عظیمی است گفت: با توجه به تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب روز ارتش یوم‌الله است.

امام جمعه اصفهان عنوان کرد: تاکید امام راحل و رهبری بر حضور و تشویق مردم در روز ارتش حاکی از پیوند مردم و نیروهای مسلح دارد، بهترین هدیه به رشادت‌ها و جانفشانی‌های ارتش تشویق‌های مردمی و حمایت‌های مردم است.

وی خاطر نشان کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی عده‌ای جاهل و غافل در پی انحلال ارتش بودند اما امام راحل در انسان‌شناسی فوق‌العاده عمل کرد و دهان یاوه‌گویان را بست.

عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: امام راحل آنچه را که در خشت خام می‌دیدند غافلان در آینه نمی‌دیدند، اقتدار و صلابت امروز نظام و انقلاب حاصل از تدبیر امام راحل مبنی بر حفظ ارتش است.

وی در ادامه به حمله‌های نظامی و وحشیانه آل سعود علیه مردم بی‌دفاع یمن اشاره کرد و گفت: در بیان مواضع نسبت به این متجاوزین به راه انداختن دعوای میان عرب و فارس کاملا بی‌معناست.

طباطبائی‌نژاد اظهار کرد: ما طبق دین اسلام هرگز سقفی بر فارسی بودن خود نسبت به اعراب نداریم، تنفر ما از آل سعود است.

وی گفت: ایجاد اختلاف میان عرب و عجم از توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان است که باید نسبت به آن هوشیارانه رفتار و عمل کرد.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه متاسفانه در چند روز اخیر شاهد انتشار برخی از خبرها و مواضعی در بعضی از سایت‌های خبری غیررسمی بودیم که آب به آسیاب دشمن می‌ریخت تصریح کرد: استناد و اعتماد به این سایت‌های غیر رسمی کاری غلط است چرا که اغلب این سایت‌ها یا در دست دشمنان و یا در دست نادانان است.

وی خاطر نشان کرد: کار آل سعود از زمان تاسیس تا به امروز جنایت و خباثت بوده و وحشی‌گری و رذالت جزا ذات وهابیت و تکفیری‌ها نیز است.

امام جمعه اصفهان افزود:‌ امروز آل سعود نیابتاً‌ از جانب کفر و استکبار یمن را بمباران می‌کند، نغمه جنایت سلفی‌ها، تکفیری‌ها، طالبانی‌ها و وهابیت یکی است.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم هر چه زودتر خداوند لکه ننگ حضور آل سعود و وهابیت را از دامن اسلام پاک کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار