رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان:
تابناک: رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: شوراي شهر به عنوان نماينده مردم پيگيري مطالبات مردم را انجام مي دهد و شوراي شهر همگام با سياست هاي كلان استان در راستاي پيگيري امور شهري فعاليت مي كند.
کد خبر: ۲۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 14 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اصفهان، رضا اميني در نشست مشترك اعضاي شوراي اسلامي شهر اصفهان با بيان اينكه ضمن تشكر از استاندار اصفهان به منظور حضور در اين جلسه اظهار كرد: در اين جلسه موضوعات مختلف از سوي اعضاي شوراي شهر در حضور استاندار اصفهان عنوان شده است.

وي اضافه كرد: در اين جلسه محورهاي اصلي و مطالبات مردمي عنوان شد و اين جلسات بايد به صورت دو طرفه ادامه پيدا كند تا مطالبات مردم پيگيري شود.

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان به اهميت برگزاري اين جلسات به صورت مداوم به منظور رسيدگي به مشكلات شهر و مطالبات مردم تصريح كرد: ستاد بحران، ساماندهي رودخانه و موارد ديگر نيز بايد در راستاي رسيدگي به مشكلات موجود در اين حوزه مورد توجه قرار بگيرد تا گام هاي مثبتي در راستاي رضايتمندي مردم برداشته شود.

وي با اشاره به سياست هاي شوراي شهر اصفهان ادامه داد: شوراي شهر به عنوان نماينده مردم پيگيري مطالبات مردم را انجام مي دهد و شوراي شهر همگام با سياست هاي كلان استان در راستاي پيگيري امور شهري فعاليت مي كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار