کریمی:
تابناک: مدیرعامل مجموعه تفریحی ملک شهر با اشاره به اینکه استانداردهای دوره ای شهربازی باید از سوی اداره استاندارد انجام شود و ما مخالفتی در این راستا نداریم، گفت: با توجه به اینکه این شهربازی پنج ساله اجاره شده فرصت ما برای اجرای عملیات بازسازی بیشتر است.
کد خبر: ۲۲۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 30 April 2016

به گزارش تابناک اصفهان، سعید کریمی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به بازگشایی مجدد شهربازی ملک شهر اظهار داشت: این شهربازی به عنوان شهر خاطره ها در ذهن مردم باقی مانده است که از همین رو شش دستگاه فرسوده این شهربازی را از مجموعه خارج و شش دستگاه بازی جدید را جایگزین کردیم.

وی با بیان اینکه دستگاه های وارد شده دارای تاییدیه اداره استاندارد استان اصفهان است، افزود: در مجموع 9 دستگاه این شهربازی به تایید اداره استاندارد رسیده و چهار میلیارد تومان برای راه اندازی مجدد مجموعه هزینه شده است.

مدیرعامل مجموعه تفریحی ملک شهر ادامه داد: چرخ و فلک شهربازی به دلیل مستهلک بودن از مجموعه خارج شده و به صورت نمایدن در مجموعه وجود دارد.

وی به بازسازی محوطه و تاسیسات این مجموعه نیز اشاره داشت و گفت: بعد از افتتاح دوباره این مجموعه، ادارات مختلفی اعم از آموزش و پرورش و شهرداری اصفهان و نیز شورای شهر با ما همکاری داشتند.


کریمی به درخواست مجموعه ملک شهر از مسئولان شهری برای حذف عوارض دریافتی از شهربازی اشاره داشت و افزود: مالکان شهربازی‌ها عموما از این وضعیت راضی نیستند چراکه تامین هزینه های شهربازی با این میزان عوارض توجیه اقتصادی ندارد.

وی همچنین به خطر عبور و مرور کودکان در محوطه ترمینال پشت شهربازی نیز اشاره کرد و خواستار جابجایی این ترمینال به مکانی دیگر برای تامین امنیت کودکان شد.

مدیرعامل مجموعه تفریحی ملک شهر، با تاکید بر اینکه این مجموعه به صورت مستقیم برای 50 نفر و به صورت غیرمستقیم برای 200 نفر اشتغال ایجاد کرده است، گفت: حداکثر قیمت بلیت برای هر بازی 5 هزار تومان است و ورودی آن نیز هزار و 500 تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه استانداردهای دوره ای شهربازی باید از سوی اداره استاندارد انجام شود و ما مخالفتی در این راستا نداریم، گفت: با توجه به اینکه این شهربازی پنج ساله اجاره شده فرصت ما برای اجرای عملیات بازسازی بیشتر است.

کریمی از توزیع 500 هزار بن با 50 درصد تخفیف در بین دانش آموزان به مناسبت هفته معلم اشاره داشت و گفت: از هشتم اردیبهشت نیز بن‌های با 60 درصد تخفیف ویژه روز معلم بین این قشر توزیع شده است.

وی متراژ این مجموعه را 30 هزار مترمربع عنوان کرد و اظهار داشت: یک ششم از کل مساحت این مجموعه را دریاچه مصنوعی تشکیل داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار