پیشرفت نیاز به همدلی دارد

تابناک: نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: پیشرفت کشور در سایه همدلی و هم‌زبانی مردم و دولت میسر می‌شود.
کد خبر: ۱۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰ 24 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از پایگاه خبری تحلیلی اصفهان، سیدمحمدحسین میرمحمدی اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری در آغاز هر سال خط‌مشی و راهبرد مردم و مسئولان را تعیین می‌کند.

وی با بیان اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال 94 «همدلی دولت و مردم» نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: لازمه تحقق اهداف نظام اسلامی و رشد و پیشرفت کشور در سایه همدلی و هم‌زبانی مردم و مسئولان میسر می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: سخنان مقام معظم رهبری بیشتر بر این نکته تأکید دارد که همه امور و خصوصاً عرصه‌های اقتصادی بیشتر به دست مردم سپرده شود و این امر نیازمند توجه و حرکت جدی است.

میرمحمدی افزود: در شرایط فعلی کشور بیش از گذشته نیازمند وحدت و همدلی است.

وی همچنین به تأثیر متقابل همدلی مردم و مسئولان و اقتصاد مقاومتی پرداخت و بیان کرد: مقام معظم رهبری در سال گذشته به درون‌زا بودن اقتصاد مقاومتی و امسال بر جنبه برون‌زا بودن اقتصاد مقاومتی تأکید دارند و برای تحقق این امر باید مردم بیش از گذشته ورود پیدا کنند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با بیان اینکه برای آبادانی و پیشرفت کشور باید هم‌زبانی و یکدلی بین فعالان اقتصادی و دولت بیشتر شود، خاطرنشان کرد: با هم‌زبانی و یکدلی می‌توان زمینه فعالیت‌های اقتصادی بیشتری برای فعالان عرصه اقتصاد و سرمایه‌گذاران فراهم کرد و دولت جنبه نظارتی بر اقتصاد داشته باشد.

میرمحمدی همچنین به همدلی دولت و مردم و نقش‌پذیری آن در سیاست خارجه اشاره کرد و افزود: در سال 94 انتخابات مجلس و خبرگان را در پیش داریم و هر چه حضور مردم در تعیین وکلای ملت و یا خبرگان گسترده‌تر باشد، در عرصه‌های بین‌المللی دولت با قدرت بیشتری می‌تواند حرکت کند و از حقه و حقوق مردم در عرصه‌های بین‌المللی دفاع کند.

وی اظهار کرد: وجه متمایز نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به سایر نظام‌ها مردمی بودن نظام و دولت است و با توجه به چالش‌هایی که دشمنان برای نظام ایجاد می‌کنند، ظرفیت مردمی چشم‌انداز مناسبی است که نظام می‌تواند در عرصه بین‌الملل گام‌های اساسی بردارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار