عمده تصادفات بعد از صرف ناهار بوده

تابناک: رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: تجزیه و تحلیل پلیس از تصادفات صورت گرفته نشان می‌دهد که بیشترین میزان تصادف همواره در خلال ساعات 14 تا 16 رخ می‌دهد این در حالی است که کمترین میزان تصادفات جاده‌ای در ساعات 8 تا 12 صبح و 12 شب تا بامداد اتفاق می‌افتد.
کد خبر: ۱۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳ 05 March 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا سرهنگ رضا رضایی ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح امنیت و سلامت در نوروز سال 93 اظهار کرد: اگر چه این طرح برای نخستین بار در کشور به صورت پایلوت در استان اصفهان اجرا شد اما روند 20 درصدی کاهش تلفات در این طرح منجر به تسری اجرای آن در سراسر کشور شد.

رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اهمیت اقتصادی استان گفت: اصفهان به عنوان یکی از مهم‌ترین شریان‌های حمل و نقل بار و مسافر در سراسر ایران شناخته می‌شود به طوری که جاده‌های استان اصفهان به طور متوسط شاهد عبور و مرور 40 میلیون تن بار و 300 هزار نفر مسافر در روز است.

رییس پلیس راه استان اصفهان با اعلام اینکه بیشترین میزان تلفات جاده‌ای در فواصل 30 تا 50 کیلومتری کلان شهرها رخ می‌دهد، گفت: احتمال وقوع تصادف همواره به دنبال صرف غذا بیشتر است چرا که اکسیژن رسانی به مغز و دستگاه گوارش با فشار خون رابطه مستقیم دارد و مصرف مواد غذایی سنگین منجر به فشار بر عروق قلب و مغز می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار