چند نکته درباره اتفاق بازي گيتي پسند و حفاري اهواز
مادري وارد زمين مسابقه شده و از کتک خوردن فرزندش جلوگيري مي کند! کارش اشتباه است ولي مورد تحسين بسياري قرار مي گيرد چرا که مهر و محبت مادري انجام داده و حفظ جان فرزندش را بر همه چيز مقدم دانسته است. مهر و محبت مادري و نگاه حرفه اي رقابت با هم در حال مسابقه هستند
کد خبر: ۳۳۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 27 November 2016

1- مادري وارد زمين مسابقه شده و از کتک خوردن فرزندش جلوگيري مي کند! کارش اشتباه است ولي مورد تحسين بسياري قرار مي گيرد چرا که مهر و محبت مادري انجام داده و حفظ جان فرزندش را بر همه چيز مقدم دانسته است. مهر و محبت مادري و نگاه حرفه اي رقابت با هم در حال مسابقه هستند؛ اما نتيجه در افکار عمومي به نفع مادر و فرزندش تمام مي شود؛ کسي برنده را نمي بيند حتي در شرايطي که داشته کارش را خيلي خوب انجام مي داده و مسابقه را به نفع خود به اتمام مي رسانده است! مادر با ورود به زمين مسابقه و نجات فرزندش از مشت و لگدهاي بازيکن حريف هر چند کار اشتباهي انجام داد و به نوعي موجب حذف فرزندش شد اما پيروزي در اين مسابقه فقط براي مادر و فرزندش است؛ برنده اي حتي، برنده تر از قهرمان المپيک و مسابقات جهاني در اين رشته!

2- شطرنج باز در منجلاب اساسي گير کرده، وزيرش را در يک بي دقتي از دست داده و افکارش به هم ريخته! همه چيز را در به آخر رساندن چند سرباز و گرفتن وزير مي بيند که حريف شروع به مهره خوري مي کند؛ در شطرنج همه چيز به ذهن و آرامشت باز مي گردد. نمي دانم از باخت مي ترسد يا نه، ولي مثل هر شطرنج بازي مات شدن را دوست ندارد! زير مهره هاي بازي مي کشد و همه چيز را به هم مي ريزد! حريف نمي داند بايد خوشحال باشد يا ناراحت! همه در بهت اند ولي او خوشحال است؛ حداقل کسي باختش را نديده! در شرايطي که او بازي را نباخته در افکار عمومي و در مقام مسابقه او بازنده اصلي است!

3– اتفاقي که در مسابقه تيم هاي حفاري اهواز و گيتي پسند افتاد چيزي ميان اين دو است؛ يک حرکت اشتباه اما شايد از روي کم تجربگي؛ بازيکن بيست ساله گيتي پسند که چند سالي است پا به مسابقات حرفه اي ليگ برتر گذاشته در لحظه گير کردن تيمش در منجلاب، مي خواهد تيمش را از باخت نجات دهد که به يک باره وارد زمين مي شود و از گل شدن توپ جلوگيري مي کند! به بيان فدراسيون و باشگاه نقره داغ مي شود! 8 جلسه محرومیت، کسر 40 درصد مبلغ قرارداد، 2 جلسه محرومیت از همراهی با تیم و 4 میلیون تومان جریمه نقدی؛ اين جريمه و محروميت يک جوان 20 ساله است که در يک لحظه اشتباهي را انجام داده است.

4- آنچه مسلم است پيش از اين نيز اين گونه اقدامات در سطح ليگ برتر فوتسال کشور اتفاق مي افتاده است؛ در همين اصفهان بارها چنين مسائلي وجود داشت اما عدم برخورد جدي با خاطيان سبب تکرار آن و حتي سرايت آن به ساير مسابقات شد! صرف نظر از اقدام اشتباه بازيکن گيتي پسند که حتما نيز بايد مورد جريمه قرار گيرد، حرف اصلي اين است که مجازات آدم ها بايد بر اساس شرايط و موقعيت مختلف آن ها باشد! چنين جريمه سنگيني براي علي عابدين فارغ از تنبيه او زمينه ساز از بين رفتن يک استعداد فوتسالي خوب براي کشور است؛ آن هم در روزهايي که تيم ملي فوتسال در حال تغيير وضعيت است و آينده اش به آينده جواناني مثل عابدين بستگي دارد!

* يادداشت تحريريه
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار