تأسیسات دریایی بالأخره باخت!
تابناک: حساس ترین دیدار هفته دهم را تیم های قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و دو مدعی اصلی قهرمانی مسابقات در اصفهان برگزار می کنند. این دو تیم در فصل گذشته در هر دو دیدار رفت و برگشت به تساوی رسیدند و زور هیچکدام به دیگری نچربید اما در انتها این تاسیسات بود که به عنوان قهرمانی رسید.
کد خبر: ۹۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 19 September 2015
به گزارش تابناک اصفهان، حساس ترین دیدار هفته دهم را تیم های قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و دو مدعی اصلی قهرمانی مسابقات در اصفهان برگزار می کنند. این دو تیم در فصل گذشته در هر دو دیدار رفت و برگشت به تساوی رسیدند و زور هیچکدام به دیگری نچربید اما در انتها این تاسیسات بود که به عنوان قهرمانی رسید. این تیم تهرانی در ابتدای فصل به خوبی تقویت شده تا با توپ پر به اصفهان برود. تاسیساتی ها در این فصل هنوز شکست نخورده اند و بسیار امیدوارند این رکورد را در هفته دهم نیز حفظ کنند. یکی از مهمترین خریدهای تاسیسات در این فصل محمدکشاورز مربی بازیکن فصل گذشته گیتی پسند بود که حالا بازگشت کشاورز به اصفهان و رقابتش با شاگردان فصل گذشته در نوع خود دیدنی خواهد بود.

در طرف مقابل گیتی پسند اصفهان در نیمکت خود محمود خوراکچی را می بیند که همگان از رفاقتش با شمسایی آگاهند و این مربی که در دو فصل اخیر نتوانسته شمسایی را شکست دهد در این هفته امیدوار است این رکورد منفی را از بین ببرد. گیتی پسندی ها در هفته های گذشته تیم های مدعی و پرمهره یاسین پیشرو و مس سونگون را برده اند و حالا به دنبال زمینگیر کردن سومین مدعی قهرمانی هستند.

حاشیه ها و اتفاقات وِیژه این دیدار:

*در طول مسابقه، شاگردان خوراکچی به همراه خودش به داور اعتراض می کردند و از نحوه قضاوت ناراضی بودند.

* محمد کشاورز، بازیکن- مربی فصل گذشته تیم گیتی پسند که در ابتدای فصل به تأسیسات پیوسته بود، با توجه به حاشیه ها به اصفهان نیامد!

* شمسایی در هفته گذشته اعلام کرده بود که دیدار با گیتی پسند برایش حساسیتی ندارد، اما با توجه به این موضوع وی نتوانست از سد جوانان خوراکچی بگذرد و با گل های فراوان شکست خورد!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار