گیتی پسند بازهم در دقایق آخر قهرمانی را از دست داد!/ امسال لک گیتی را سوم کرد!
تابناک: هفته پایانی لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری 5 دیدارحساس آغاز شد که تمامی نگاه‌ها به 3 شهر مشهد، اصفهان و تبریز بود چرا که مدعیان قهرمانی در این شهرها به مصاف رقبا رفتند.
کد خبر: ۱۶۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 10 January 2016

تابناک اصفهان: هفته پایانی لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری 5 دیدارحساس آغاز شد که تمامی نگاه‌ها به 3 شهر مشهد، اصفهان و تبریز بود چرا که مدعیان قهرمانی در این شهرها به مصاف رقبا رفتند.

 تیم‌های تاسیسات، گیتی‌پسند و مس سونگون با 49 امتیاز و بنا به تفاضل گل بهتر به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته بودند که همین مسئله دیدار این تیم‌ها مقابل رقبای شان را حساس می‌کرد.

تیم گیتی‌پسند اصفهان در  هفته پایانی میزبان حفاری اهواز بود و در حالی که 3 بر صفر از حریف خود پیش بود 3 گل دریافت کرد تا قهرمانی را از دست داده ببیند. در تبریز نیز مس سونگون میزبان میثاق تهران بود و با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید تا با 52 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تاسیسات در رده دوم قرار بگیرد.

تیم صدرنشین تاسیسات دریایی میهمان تیم سقوط کرده فردوسی مشهد بود و به سختی در دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. در دقایق پایانی این بازی تاسیساتی‌ها با سیستم پاورپلی به سمت دروازه فردوسی حمله‌ور شدند که احمدی توانست بازی را به تساوی بکشاند و در حالی که تنها 24 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود قدرت بهادری توانست گل پیروزی‌بخش تاسیسات را هم به ثمر برساند و قهرمانی فصل را از آن تیم خود کند.

قهرمانی لیگ فوتسال هم در24 ثانیه پایانی ازدست تبریز پرید/هت تریک شمسایی با تاسیسات


نکته قابل توجه این است که اگر گل دوم یاران شمسایی به ثمر نمی رسید، این تبریزی ها بودند که فاتح لیگ فوتسال شده بودند اما گویا آذری ها تبحر خاصی در از دست دادن جام در لحظات پایانی دارند و این اتفاق مثل روز آخر فصل گذشته لیگ برترفوتبال تکرار شد.

حالا و با ایین نتایج، گیتی پسندی که امسال دست به تغییرات عظیمی در مدیریت و ساختار تیمش زده بود، باز هم در هفته آخر قهرمانی را از دست داد تا دوباره مثل 3 فصل گذشته، اصفهانی ها حسرت حضور افضل، مربی که توانسته افتخارات بسیاری با این تیم بدست آورد و مس را نیز نائب قهرمان کند؛ بر دلشان تازه شود!

نتایج کامل هفته پایانی لیگ فوتسال

شهروند ساری 2 - فرش‌آرا یک

گیتی‌پسند 3 - حفاری 3

مس سونگون 5 - میثاق تهران صفر یک

فردوسی مشهد یک - تاسیسات دریایی 2

شهید منصوری 2 - یاسین پیشرو یک

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار