سلامي به شماره 9 سابق
تابناك اصفهان: گسترش فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر در تبریز میزبان سپاهان اصفهان و شاگردان ویسی است تا محمدرضا خلعتبری برابر تیم سابق خود قرار بگیرد.
کد خبر: ۳۳۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 01 December 2016

تابناك اصفهانگسترش فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر در تبریز میزبان سپاهان اصفهان و شاگردان ویسی است تا محمدرضا خلعتبری برابر تیم سابق خود قرار بگیرد.


خلعبتری که در سپاهان قهرمانی لیگ را نیز تجربه کرده بود، در ابتدای لیگ شانزدهم بعد از حضور عبداالله ویسی پیش از آنکه در لیست مازاد این تیم قرار بگیرد و ویسی بخواهد برای او تصمیم بگیرد، بعد از مذاکره با استقلال تهران، راهی تبریز شد تا پیراهن گسترش فولاد را با قراردادی میلیاردی بر تن کند.


شماره 9 جنجالی گسترش که در دیدار هفته یازدهم برابر استقلال بعد از نیمکت نشینی نمایش درخشانی داشت و پایه گذار گل دوم گسترش بود تا شاگردان کمالوند با دست پر آزادی را ترک کنند، این شانس را دارد تا در دیدار انتقامی برابر سپاهان از ابتدا در ترکیب آبی های تبریز قرار بگیرد و مطمئنا برای ارائه یک نمایش قابل، انگیزه های زیادی دارد. خلعتبری که مطمئنا ترجیح می داد تا فوتبال خود را در اصفهان ادامه دهد، برای رویارویی با سپاهان انگیزه های زیادی دارد تا با اتکا به این انگیزه ها تبدیل به مهره ای خطرناک در رختکن گسترش فولاد شود.

* ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار