مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت:میزان مطالبات این شرکت از مشترکان در بازه زمانی ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۲۰ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۷۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 15 August 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،حمید روشن روان با اشاره به بدهی 20 میلیارد و ۲۱۱ میلیون و ۳۱۸ هزار ریالی مشترکین به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان،افزود:این بدهی تنها مربوط به بازه زمانی ابتدای امسال تاکنون است.

وی با بیان این که عدم پرداخت به موقع مطالبات این شرکت خدمت رسانی یه مشترکین را با مشکل مواجه می کند،افزود:این در حالی است که با وجود مطالبات معوق فراوان،شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خدمات موثر و مفیدی به مشترکین خود ارائه می دهد.

وی با بیان این که مطالبات این شرکت از بخش های خانگی،دولتی و شهرداری ها است،از مشترکان خواست تا نسبت به تسویه بدهی های خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با اشاره به اینکه بیشتر روستاهای این استان از کمبود آب رنج می برند،تصریح کرد:با توجه به اینکه شرکت آبفار خراسان شمالی به وسیله تانکرهای سیار اقدام آبرسانی به این روستاها می کند لازم است مسئولین دستگاه های اجرایی و اهالی رسانه استان در راستای مصرف صحیح آب فرهنگ سازی موثرتر و بهتری انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار