معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: اخیراً ۱۰۲ میلیارد تومان اعتبار سفر کاروان دولت تدبیر و امید به این استان ابلاغ‌شده است.
کد خبر: ۷۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 05 August 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمدحسین علی نیا اظهار داشت:این رقم،معادل 30 درصد از اعتبارات سهم سال 94 از سفر استانی دولت است که برای اجرای پروژه‌های استان منظور شده بود.

علی نیا تصریح کرد:تأمین 350 میلیارد تومان اعتبار در سال 94،در سفر دولت به استان مورد موافقت قرار گرفت که از این میزان حدود یک‌ سوم تخصیص‌ یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت:در مجموع در سفر دولت، تأمین 570 میلیارد تومان اعتبار برای کمک به اجرای 25 طرح ناتمام استان اختصاص یافت که این میزان اعتبار برای سرعت بخشیدن به طرح‌های عمرانی ناتمام استان هزینه می‌شود.

وی اظهار داشت:60 میلیارد تومان نیز از محل بودجه سفر دولت برای اجرای سیستم‌های آبیاری نوین در عرصه‌های کشاورزی استان منظور شده است که امید می‌رود کشاورزان با اجرای این طرح،گامی مؤثر در صرفه‌جویی منابع آبی و نیز ارتقای بهره‌وری در بخش کشاورزی بردارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی از ابلاغ 56 میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی استان از محل‌های مختلف برای نیمه نخست امسال خبر داد و گفت:مجموع اعتبارت عمرانی استان در سال جاری از محل تملک دارایی،نفت و غیره 112 میلیارد ریال است که اخیر نیمی از آن ابلاغ‌ شده که توزیع شهرستانی آن در حال انجام است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار