مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی با بیان این مطلب گفت: با توجه به افتخارات پیشین و شایان توجه دانشگاه علوم پزشکی در این حوزه ،دانشگاه مصمم است در دوره های آتی با برنامه های منسجم و سیاست های حمایتی و تشویقی بیشتر، راه المپیادی ها را هموارتر کند.
کد خبر: ۳۷۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 11 February 2017
ثبت نام نهمین المپیاد علمی دانشجویی آغاز شد.مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی  با بیان این مطلب گفت: با توجه به افتخارات پیشین و شایان توجه دانشگاه علوم پزشکی در این حوزه ،دانشگاه مصمم است در دوره های آتی با برنامه های منسجم و سیاست های حمایتی و تشویقی بیشتر، راه المپیادی ها را هموارتر  کند.
دکتر مرتضوی تصریح کرد : نهمین المپیاد علمی در حیطه های پنجگانه مدیریت نظام سلامت ،فلسفه پزشکی ، استدلال بالینی،علوم پایه و آموزش پزشکی برگزار می شود .بر پایه این گزارش دانشجویان علاقه مند و واجد شرایط می توانند برای ثبت نام به کارشناسان استعداد درخشان دانشکده ها مراجعه کنند و همه دانشجویان ترم پنج به بعد مقاطع کارشناسی و دکترای حرفه ای پس از گذراندن آزمون جامع علوم پایه می توانند در این المپیاد ثبت نام کنند.با توجه به تغییرات المپیاد از لحاظ ساختاری دفتر استعداد درخشان دانشگاه در نظر دارد همایش توجیهی المپیاد را در هفته های آتی برگزار کند که جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد. /روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار