سرپرست مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان ‌شمالی گفت: تقاضا برای دریافت زمین از ابتدای امسال تاکنون در این استان به مدت مشابه پارسال 20درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۷۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 08 February 2017
جواد عمادیان فر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران میزان تقاضای دریافت زمین از راه و شهرسازی استان را 70فقره دانست.
وی با بیان اینکه یک سوم از درخواست ها از طرف دستگاه های اجرایی و مابقی از طرف اشخاص حقیقی بوده است افزود: افزایش میزان درخواست زمین نشان از رونق تولید و اشتغال دارد.
وی گفت: در سال جاری با واگذاری زمین به 55 درخواست موافقت و با درخواست 15 متقاضی مخالفت شده است که علت مخالفت ها، نبود زمین با کاربری مورد نظر و کامل نبودن مدارک و مستندات بوده است.
عمادیان فر افزود: امسال پنج هزار و 228 مترمربع زمین با کاربری اداری، هفت هزار و 667 مترمربع با کاربری بهداشتی و درمانی، 233 مترمربع با کاربری تجاری، پنج هزار و 16 مترمربع با کاربری خدماتی و 24 هزار مترمربع برای توسعه فضای سبز شهری در شهرستان بجنورد واگذار شده است.
سرپرست مدیریت املاک و حقوقی راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: در شهرستان گرمه نیز سه هزار و 800 مترمربع زمین با کاربری اداری و دوهزار و 66 مترمربع زمین با کاربری مذهبی و فرهنگی واگذار شده و دوهزار مترمربع زمین برای ساخت هتل آپارتمان در جاجرم اختصاص داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: در شیروان نیز 6 هزار و 333 مترمربع زمین به طرح های آموزشی واگذار شده است.
عمادیان فر با بیان اینکه دو فقره درخواست واگذاری زمین برای اجری پروژه نیروگاه خورشیدی به دست رسیده است گفت: سه هکتار زمین در شهرستان بجنورد و 20 هکتار زمین در شهرستان جاجرم برای اجرای پروژه های مزبور درخواست شده که در حال بررسی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار