صدای اصفهان در زمان مطالبه هوای پاک!
تابناک اصفهان: بابک صادقیان بدر گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه به دلیل هوای پایدار و عدم خروج آلاینده‌ها از جو، در شش روز گذشته هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.
کد خبر: ۳۲۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 14 November 2016
به گزارش تابناک اصفهان، امروز برای ششمین روز متوالی هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

بابک صادقیان بدر گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه به دلیل هوای پایدار و عدم خروج آلاینده‌ها از جو، در شش روز گذشته هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان ۱۲۸ بوده است و گرچه بهبود کیفیت هوا را نسبت به روزهای گذشته شاهد هستیم اما همچنان وضعیت هوا برای گروه‌ها حساس ناسالم است.

وی افزود: این اساس شاخص کیفی هوای اصفهان در ایستگاه میدان احمد آباد ۱۴۵، بلوار دانشگاه ۱۳۵، خیابان پروین ۱۲۰، خیابان رودکی۱۱۷، میدان امام حسین (ع) ۱۴۵، چهار باغ خواجو ۱۱۴ و بزرگراه خرازی ۱۲۴ ثبت شده است.

رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های محیط ‌زیست اصفهان با اشاره به اینکه شاخص کیفی هوا در بازه ۱۰۰ تا ۱۵۰ نشانه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در بازه ۱۵۰ تا ۲۰۰ وضعیت ناسالم برای عموم مردم را نشان می‌دهد، ابراز داشت: بدین ترتیب در طول پنج روز گذشته به ترتیب با میانگین شاخص کیفی ۱۳۲، ۱۴۲، ۱۳۳، ۱۲۹ و ۱۱۲ هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه در پنج روز گذشته وضعیت هوا در ایستگاه‌های سنجش آلودگی شهرستان‌های اصفهان نیز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است، بیان داشت: میانگین شاخص آلودگی در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ امروز نیز در خمینی شهر ۱۲۲، شاهین شهر ۱۱۸، مبارکه ۱۲۶، کاشان ۱۱۲، سگزی ۱۱۶ و نجف آباد ۱۲۵ بود.
صادقیان با اشاره به اینکه امسال از نیمه شهریورماه به دلیل هجوم ریزگردها شاهد آغاز روزهای آلوده اصفهان بودیم، ابراز داشت: اداره هواشناسی پیش بینی در ارتباط با وزش باد و یا بارندگی در استان داشته است و بر این اساس در صورت وزش باد مناسب و یا بارندگی در روزهای آینده شاهد کاهش الودگی اصفهان خواهیم بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار