تابناک: در پی سفر معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور به اصفهان و نشان ندادن عکس‌العملی جدی در مورد خشکی زایند‌ه‌رود و آلودگی هوای اصفهان، مردم این استان به صفحه شخصی او رفتند و زیر آخرین پست او پر شد از «#زاینده‌_رود_من_کو».
کد خبر: ۳۲۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 06 November 2016
آخر هفته گذشته اصفهان میزبان یک سوم هیأت دولت در نصف جهان بود که در این هیأت همراه معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست نیز به اصفهان آمد.

با شروع فصل پائیز و نبود آب برای جاری شدن رودخانه زاینده‌رود، چندی است که کشاورزان منطقه شرق اصفهان در پی مطالبه حق‌آبه خود دست به اعتراض زده‌اند.

انتظار می‌رفت با حضور وزرای نیرو و کشاورزی و حضور رئیس سازمان محیط زیست به همراه معاون اول رئیس جمهور که ریاست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کشور را بر عهده دارد، در مورد زاینده‌رود تصمیمات مثبتی گرفته می‌شد؛ البته وعده‌هایی هم داده شد که قطعیت و اجرایی شدن آن به زمان بستگی دارد.

معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور که در این سفر نقش جدی نداشت و پروژه‌‌های افتتاح شده تناسبی با سازمان فعالیت او نداشته، بر اساس اظهارنظر برخی اصحاب رسانه سفرش به اصفهان بیشتر با جنبه تفریحی همراه بوده است.

به گزارش فارس، بر اساس اعلام روز گذشته استاندار اصفهان در برخی جلسات این سفر اعضای هیات دولت، تصمیماتی برای حل مشکل اتخاذ شد، اگر چه این سفر از نظر مردم دستاورد عاجلی برای احیای زاینده‌رود نداشت و فقط بر اجرای طرح‌های سابق تاکید شده و نیازمند زمان است.

در همین راستا مردم اصفهان شب گذشته به صفحه شخصی رئیس سازمان محیط زیست کشور رفتند و با هشتک‌های «#زاینده‌_رود_من_کو» کامنت گذاشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار