تابناک اصفهان: مراسم تشییع پیکر مرحوم منصور پورحیدری پیشکسوت نامدار و تاریخ ساز باشگاه استقلال از ساعت ۹ صبح امروز یکشنبه و با حضور بیش از ۴ هزار نفر از علاقمندان به پورحیدری در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد و این پیشکسوت برای آخرین بار در این ورزشگاه قدیمی که بارها در آن درخشیده بود،دور افتخار زد.
کد خبر: ۳۲۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 06 November 2016
تابناک اصفهان: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان هم با حضور در ورزشگاه شهید شیرودی در مراسم تشییع پیکر مرحوم پورحیدری حاضر شد. همچنین علی پروین، علیرضا منصوریان، علی فتح الله زاده، فرهاد مجیدی، علی کریمی، مهدی تاج، رضا افتخاری، شاهرخ شهنازی، محمد مایلی کهن، حسین کلانی، بهرام افشارزاده، امیر قلعه نویی، مرتضی فنونی زاده، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، امیدوار رضایی، جلال طالبی، محمد دادکان، علی اکبر طاهری، حسین فرکی، اعضای کانون هواداران پرسپولیس، امین منوچهری، مهدی هاشمی نسب، صمد مرفاوی، ساکت الهامی، محمدرضا کشوری‌فرد، مهدی رحمتی، وحید طالب‌لو، هادی عقیلی، علیرضا نیکبخت واحدی، میلاد میداوودی ، هادی شکوری، فرشاد پیوس، ایمان مبعلی، ستار همدانی، رضا حسن زاده،مناف هاشمی، مسعود معینی، هم از دیگر چهره های سرشناس حاضر در وداع با پدر استقلال بودند.

برخلاف مراسم‌ قبلی که در ورزشگاه شیرودی انجام شد و مشکلی برای حضور افراد سرشناس پیش نمی‌آمد، اما این بار مأموران اجازه ورود به خبرنگاران و حتی چهره‌های سرشناس را هم نمی‌دادند و بسیاری از مردم و حتی چهره‌ها پشت در ماندند. این در حالی بود که مراسم تشییع پیکر مرحوم پورحیدری در حال برگزاری بود.

نکته عجیب آنجا بود که بی‌نظمی در مراسم تا حدی زیاد شد که بارها میان افراد عادی و ماموران درگیری لفظی و حتی فیزیکی به وجود آمد و چنین صحنه هایی اصلا در خور و شان مراسم تشییع پیکر انسان با شخصیتی همچون پورحیدری که در همه عمرش چنین رویه ای نداشت، نبود.

مراسم تشییع پیکر مرحوم منصور پورحیدری طبق خواسته خانواده اش در ورزشگاه پیر شیرودی واقع در قلب تهران با حضور جمع زیادی از مردم و دوستداران فوتبال و همچنین جامعه ورزش و فوتبال کشور برگزار شد. این مراسم همچون نمونه های قبلی در بی نظمی کامل و بدون هیچ ترتیب و برنامه خاصی با شرکت چهارهزار نفر برپا شد و به رغم توصیه های قبلی و کمپینی که در شبکه های اجتماعی مقرر شده بود، حضور ستاره ها بار دیگر موجب هجوم علاقمندان برای گرفتن عکس سلفی و امضا شد تا بار دیگر ثابت شود از گذشته درس نگرفته ایم.

* هنگامی که علی پروین به همراه لیدرهای پرسپولیس قصد ورود به ورزشگاه شیرودی را داشت با ممانعت ماموران روبه‌رو شد، به طوری که میان برخی از لیدرهای پرسپولیس و مأموران درگیری لفظی به وجود آمد.

* مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، نصرالله سجادی، کیومرث هاشمی، امیر قلعه‌نویی، اعضای تیم استقلال، پیشکسوتان فوتبال و... در روی چمن ورزشگاه امجدیه سابق حضور داشتند.

* بسیاری از هواداران استقلال پلاکاردها و قاب عکس‌هایی متحد الشکل از منصور پورحیدری را همراه خود داشته و با شعارهای مختلف یاد و خاطره او را گرامی داشتند و باران هم موجب کاهش استقبال آنها برای بدرقه پدر استقلال نشد.


آخرین وداع پورحیدری در شیرودی انجام شد



آخرین وداع پورحیدری در شیرودی انجام شد









آخرین وداع فوتبالی ها و مردم با پدراستقلال درشیرودی+تصاویر

آخرین وداع فوتبالی ها و مردم با پدراستقلال درشیرودی+تصاویر

آخرین وداع پورحیدری در شیرودی انجام شد




آخرین وداع پورحیدری در شیرودی انجام شد









منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار