بازی جدید اصلاح طلبان در اصفهان!
تابناک اصفهان:در روزهایی که خواسته های اصلاح طلبان اصفهان در تغییر استاندار، فرماندار ، مدیرکل ارشاد و برخی مدیران دیگر برآورده نشد آن ها در برنامه ای جدید به سراغ سنگری بکر و قابل توجه رفتند ! سنگری که درست چند ماه پیش از انتخابات مجلس نیز برای بدست آوردن آن برنامه ریزی کردند و حالا با همه ثمره حاصل شده به برنامه ریزی برای تغییر در شرایط آن می پردازند!
کد خبر: ۳۲۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 13 November 2016
تابناک اصفهان - یادداشت تحریریه: در روزهایی که خواسته های اصلاح طلبان اصفهان در تغییر استاندار، فرماندار ، مدیرکل ارشاد و برخی مدیران دیگر برآورده نشد آن ها در برنامه ای جدید به سراغ سنگری قابل توجه رفتند! سنگری که درست چند ماه پیش از انتخابات مجلس نیز برای بدست آوردن آن برنامه ریزی کردند و حالا با همه ثمره حاصل شده به برنامه ریزی برای تغییر در شرایط آن می پردازند!

اداره کل ورزش و جوانان! متولی ورزش و مسائل جوانان در استان 5 میلیونی اصفهان! از همان روزهای ابتدایی حضور زرگرپور در استانداری اصفهان مسائل و حواشی مختلف پیرامون مدیرکل جدید شنیده می شد! حواشی که در نهایت به حضور فردی دانشگاهی در این سمت ختم شد.

"محمد سلطان حسینی" بسیاری در معرفی او می گفتند: مدیر دانشگاهی که با تخصص و آشنایی پا به ورزش استان اصفهان گذاشته است! اما درست مسئله که در نظر عده ای نقطه قوت او بود؛ برای بسیاری نقطه ضعف وی به حساب می آمد! فهوای کلام مخالفان به این نتیجه ختم می شد که سلطان حسینی استاد دانشگاه بوده و تجربه اجرایی ندارد؛ از همین رو توان اجرایی او با بار تئوری ها و دانشش یکی نیست!

مهمترین دستورکار برای مدیرکل جدید، طلسمی بود که بسیاری معتقد بودند باطل کردن آن غول چراغ جادو می خواهد تا یک مدیر کت و شلواری دانشگاهی! ختم مأموریت سلطان حسینی در ورزش اصفهان با ختم ورزشگاه نقش جهان گره خورد و همین مسئله بار فشار بسیاری از مشکلات را از دوش او برداشت!

حالا پس از گذشت چیزی حدود دو سال از حضور سلطان حسینی بر مسند ریاست اداره کل ورزش و جوانان، نقش جهان با همه مشکلات و معارضین و مسائل حاشیه ای به افتتاحی با حضور وزیر جدید ختم شده و به عبارتی مأموریت سلطان حسینی در ورزش اصفهان به اتمام رسیده است!

اتمامی که بسیاری از اصلاح طلبان اصفهان را به این طمع انداخته که می توانند گزینه خود که چندی است ریاست یکی از هیئت های ورزشی شهر را بر عهده دارد، جایگزین وی کنند!

به نظر می رسد برخی فعالیت های جدید در هیئت های ورزشی، که با حمایت سه تن از اعضای شورای شهر و دو نماینده مجلس در حال برگزاری است! مقدمه تغییر سلطان حسینی و جایگزین کردن "ح - ی - م" به جای او است!

آنچه که احتمالا اصلاح طلبان بر آن تأکید بسیاری دارند؛ مسائلی است که در این مدت و در زمان حضور گودرزی در وزرات ورزش و جوانان در دستور کار سلطان حسینی نبوده و حالا با تکمیل نقش جهان و آمدن وزیر جدید، مورد ارزیابی عده بسیاری قرار می گیرد! به نظر می رسد قرار است در روزهای آتی مسائلی مثل کمبود سرانه ورزشی، زوال برخی هیئت ها و کم رونقی ورزش همگانی در استان مترادف خواب زمستانی ورزش اصفهان شود و همانند پتکی بر عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان اصابت کند!

حال با تمام این مسائل باید دید تیم اتاق فکر اصلاح طلبان که پروژه های قبلی آن ها از تغییر استاندار تا رده های پایینی شکست خورده، می تواند یکی از نیروهای اصلی خود را به مسند ریاست اداره کل ورزش و جوانان بنشاند؟!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار