حمید محمدی :
مدیر شهرداری منطقه دو شهری بجنورد گفت: احداث پارک الهیه بجنورد نیازمند 80 میلیارد ریال اعتبار است تا این پارک 8 هکتاری به عنوان دومین پارک بزرگ شهری بجنورد مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.
کد خبر: ۳۲۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 30 October 2016
حمید محمدی در گفت و گو اب خبرنگار تابناک خراسان شمالی افزود: با توجه به اینکه پارک الهیه در محل سکونتگاههای غیررسمی قرار دارد و طبق توافقات اولیه مقرر شده بود از محل اعتبارات سکونتگاههای غیر رسمی برای احداث پارک اعتباری در نظر گرفته و پرداخت شود. اما متاسفانه هنوز شهرداری اعتباری در این خصوص دریافت نکرده است.
وی اظهارکرد: تاکنون بیش از 10 میلیارد ریال برای احداث این پارک هزینه شده و 20 درصد عملیات عمرانی این پارک به اتمام رسیده است.
 محمدی همچنین از طراحی و احداث 100 آلاچیق در صورت تامین اعتبار با همکاری پدافند غیرعامل و ستاد بحران استان در پارک الهیه خبر داد و اظهار کرد: این آلاچیق ها طوری طراحی خواهند شد که شهروندان در مواقع حوادث غیرمترقبه و بحران مانند زلزله و سیل و.. در این محل امکان سکونت موقت خواهند داشت.
محمدی افزود: در طراحی بخشی از این پارک مسیر حرکت آب مشابه باغ ایرانی و آب نما و فواره های مختلف در نظر گرفته شده که دبی آب مورد نیاز نیز از محل جمع آوری در مخزن آبی که در گذشته در همین پارک احداث شده است تامین خواهد شد.
وی افزود: احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی، محلی جهت اجرای برنامه های تلویزیونی و احداث زمین های ورزشی همچون زمین والیبال، فوتسال، تنیس، بدمینتون، مجموعه های بازی کودکان، فروشگاه و کافی شاپ در طراحی پارک الهیه در نظر گرفته شده است.
مدیر منطقه ۲ خاطرنشان کرد: برای ایمنی و امنیت همسایگان در شرایط فعلی نیز 1000 متر طول فنس کشی انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار