گوی و میدان به نسل جدید فوتبال رسید؛
تابناک اصفهان - یادداشت تحریریه: بالأخره پس از مدت ها، یک اصفهانی بار دیگر بر نیمکت مربی گری نشست! این شاید پیام خوش و توأم با تلخی باشد که دیروز از ته دل بسیاری فوتبال دوستان اصفهان مخابره شد!
کد خبر: ۳۱۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 19 October 2016

تابناک اصفهان - یادداشت تحریریه: بالأخره پس از مدت ها، یک اصفهانی بار دیگر بر نیمکت مربی گری نشست! این شاید پیام خوش و توأم با تلخی باشد که دیروز از ته دل بسیاری فوتبال دوستان اصفهان مخابره شد!

دیروز پس از مدت ها (قریب به 5 سال) یک اصفهانی بار دیگر – این بار با درایت سعید آذری- بر نیمکت مربی گری فوتبال در ایران نشست!

شنیدن این خبر، برای اهالی فوتبال به خصوص از نوع اصفهانی اش بسیار خوشحال کننده و نوید بخش بود چرا که یک بازیکن سال های نه چندان دور – یک بازیکن از نسل منسوخ نشده فوتبال ایران- گوی و میدان را برای هدایت یکی از تیم های اصفهان به دست گرفت و کارت شانس مربیان نسل جدید اصفهان را بازی کرد.

حضور سید مجتبی حسینی در نیمکت ذوب آهن، این بار به عنوان سرمربی نوید خوبی است برای فوتبال اصفهان و کشور؛ چرا که یک مربی خوشفکر و جوان بعد از یحیی گل محمدی، علی دایی، علیرضا منصوریان، رسول خطیبی و تعدادی از فوتبالیست های نسل نه چندان دور فوتبال ایران، از دیار اصفهان پا به عرصه مربی گری گذاشته و آماده سنجیدن شرایط و رقم زدن اتفاقات بعدی است!

روزگاری فوتبال اصفهان با بازیکنان و مربیان بومی اش در سطح کشور می درخشید و نصف جهان را به عنوان قطب فوتبال کشور معرفی کرده بود اما رفته رفته با لقب گرفتن فوتبال حرفه ای در ایران، مدیران باشگاه ها بر اساس اصل نتیجه گیری گلچینی از بازیکنان مطرح و ملی پوش را جمع آوری می کردند و با خرج کردن هزینه های میلیونی و میلیاردی با اتکا به پول بخش های صنعتی استان، به کسب نتایج برتر می پرداختند!

در این روزها بدنه فوتبال اصفهان هر روز ضعیف و ضعیف تر می شد و استعداد های بومی در این میدان از بین می رفتند؛ در این شرایط متأسفانه هیئت فوتبال نیز کار خاصی انجام نمی داد و بار فوتبال اصفهان به دوش باشگاه ها بود!

در چنین شرایطی مجتبی حسینی بعد از نسل منصور ابراهیم زاده و رسول کربکندی و محمود یاوری و حسین چرخابی حالا نیمکت یکی از تیم های اصفهان را از سایر حریفان غیر بومی پس گرفته و آماده بازی در این میدان شده است؛ پس به واقع حمایت از حسینی و کمک به او مقدمه حمایت از مربیان جوان اصفهان برای تربیت نسل جدید فوتبال اصفهان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار