چند نكته درباره هفته نخست ليگ برتر فوتبال كشور؛
تابناك اصفهان: هفته نخست ليگ شانزهم روز گذشته با چند ديدار به اتمام رسيد و با نتايجي كه حاصل شد دو تيم اصفهاني جايگاهي بهتر است آخر جدول پيا نكردند.
کد خبر: ۲۶۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 27 July 2016

تابناك اصفهان: هفته نخست ليگ شانزهم روز گذشته با چند ديدار به اتمام رسيد و با نتايجي كه حاصل شد دو تيم اصفهاني جايگاهي بهتر است آخر جدول پيا نكردند.

چالشي به نام دروازه بان ها/ مشهدي ها داشته هايشان را خوب داريدند!

1- گلر تازه پدیده در اولین دیدار توانست بدرخشد، شهاب گردان در حالی توانست در اولین دیدار در برابر سپاهان در اصفهان دروازه خود را بسته نگه دارد که یک پنالتی نیز از مهرداد محمدی مهار کرد تا پیروزی یک گله این تیم را مهمتر از پیش کند.

2- دروازه بان سیاه جامگان بدون شک یکی از مهمترین عوامل پیروزی این تیم در برابر ذوب آهن بود، محمد ناصری که دروازه بان اول کاظمی در بازی برابر ذوب آهن بود در این بازی و مخصوصا نیمه دوم، در برابر حملات بی وقفه ذوبی ها مقاومت کرد تا سه امتیاز لذت بخش را در اولین قدم نصیب مشهدی ها کند.

ذوب آهن ترك عادت نكرد!

ذوب آهن چند سالي است با وجود نتايج خوبي كه در طول فصل كسب مي كند، در بازي نخست نتيجه مطلوبي كسب نمي كند و شايد همين امتياز از دست دادن ها است كه در پايان فصل سد محكمي برابر قهرماني اين تيم مي شود.

ناكام ترين مرد هفته، اصولا موتورش از هفته دوم روشن مي شود!

عبداله ویسی که پس از قهرمان کردن استقلالی های خوزستان به اصفهان و تیم سپاهان آمد در اولین دیدار نتوانست به توفیقی دست پیدا کند، تیم متحول شده سپاهان در برابر پدیده و در اصفهان نتوانست به نتیجه ای بهتر از شکست یک بر صفر برسد.

يك اشتباه بد!

دروازه بان ذوبی ها كه با اشتباه خود در جایگیری اولین گل حریف را رقم زد، رشید مظاهری که یکی از بهترین های لیگ قبلی بود و به تیم ملی نیز رسید در اولین دیدار نتوانست در حد نام خود ظاهر شود و با اشتباه مهلک خود اولین گل مشهدی ها را رقم بزند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار