محرم نویدکیا:
تابناک: محرم نویدکیا گفت: همه هماهنگی‌ها را برای خداحافظی با مسؤولان تیم انجام دادم چون نمی‌خواستم شرایط تیم به هم بخورد و ای کاش بچه‌ها به نظرم احترام می‌گذاشتند.
کد خبر: ۳۱۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 16 October 2016
تابناک اصفهان: محرم نویدکیا در پایان بازی دربی امروز اصفهان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در چند سال گذشته همیشه به این فکر می‌کردم که چگونه با سپاهان خداحافظی کنم و همیشه دوست داشتم در دربی این اتفاق بیفتد.

وی افزود: همه هماهنگی‌ها را با مسؤولان تیم انجام دادم چون نمی‌خواستم شرایط تیم به هم بخورد ولی متأسفانه فکر می‌کنم بازیکنان تیم سپاهان کار زشتی انجام دادند، ای کاش بچه‌ها به نظر من احترام می‌گذاشتند.

نویدکیا در ادامه بیان داشت: بعضی چیزها در زندگی وجود دارد که آدم دلش می‌خواهد آن‌طوری که دوست دارد راجع به آن تصمیم بگیرد و برای خود رقم بزند، امیدوارم بتوانم هرچه زودتر با سپاهان خداحافظی کنم، من 35 سال سن دارم و از لحاظ جسمانی به خصوص ناحیه زانو وضعیت خوبی ندارم و نمی‌توانم خوب تمرین کنم و مسابقه بدهم.

کاپیتان سپاهان گفت: فکر می‌کردم بهترین شرایط برای خداحافظی باشد ولی متأسفانه این امر محقق نشد، خداحافظی هر بازیکن هیچ ربطی به برد و یا باخت تیمش ندارد، وقتی بازیکنی تصمیم می‌گیرد باید همه به نظر او احترام بگذارند، ممکن است در هر بازی که من خواستم خداحافظی کنم تیم ما پیروز نشد، یعنی من هیچ وقت نباید خداحافظی کنم.

وی در پایان اظهار کرد: واقعیت این است که دلم می‌خواست این اتفاق بیفتد چراکه همه شرایط برای من و تیم سپاهان مهیا بود تا مسؤولان تیم بتوانند یک نفر را برای جای خالی من در تیم انتخاب کنند، حضور چند سال اخیر من در دنیای فوتبال فقط به خاطر هواداران سپاهان بود نه اینکه بخواهم خودم را نشان دهم یا در تیم ملی بروم، واقعیت این است که شرایط جسمانی من ایده‌آل نیست، امیدوارم که دیگر از من نخواهند بازی کنم.
منبع:فارس
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار