گزارش بازی: سپاهان 2 - گسترش 1
تابناک اصفهان: دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان برگزار کننده اولین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر خواهند بود. تیم گسترش فولاد تبریز هفته گذشته موفق شد در حالی که در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال 10 نفره بود، با تساوی 2 بر 2 از زمین مسابقه خارج شود.
کد خبر: ۳۳۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 01 December 2016

تابناک اصفهان: دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان برگزار کننده اولین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر خواهند بود. تیم گسترش فولاد تبریز هفته گذشته موفق شد در حالی که در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال 10 نفره بود، با تساوی 2 بر 2 از زمین مسابقه خارج شود و تیم سپاهان هم در اولین دیدار لیگ برتری در نقش جهان به نتیجه ای جز تساوی 1 بر 1 دست نیافت. در حال حاضر تیم سپاهان با کسب 15 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد و تیم گسترش فولاد تبریز با کسب 10 امتیاز رتبه سیزدهم را از آن خود کرده است. با توجه به شرایط هر دو تیم در جدول انتظار می رود شاهد بازی تهاجمی از هر دو تیم باشیم. سپاهانی ها در این دیدار به دلیل محرومیت اجازه استفاده از موسی کولیبالی و شجاع خلیل زاده را ندارند و در مقابل فراز کمالوند گلر اصلی خود خسوس را در اختیار ندارد.


با گزارش زنده این دیدار همراه باشید.

گسترش فولاد تبریز - سپاهان، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، ساعت 14:15

داور: محسن ترکی، کمک‌ها: رضا سخندان و یعقوب سخندان، داور چهارم: مهدی مرجان‌زاده
ناظر: علیرضا یزدانی

ترکیب اصلی گسترش فولاد:


کوروش ملکی، بابک حاتمی، سیدمحسن حسینی، مرتضی اسدی، مسعود ابراهیم زاده، مگنو باتیستا، علیرضا نقی زاده(یوسف سیدی 19)، داریوش شجاعیان، محمدرضا خلعتبری(نیما مختاری72)، رضا خالقی فر و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند


ترکیب اصلی سپاهان:


لی اولیویرا، احسان حاج صفی، عارف غلامی، علی احمدی(طالب ریکانی64)، آرمین سهرابیان، محمود قائدرحمتی، میلاد سرلک، رسول نوید کیا(حسین پاپی73)، مهرداد محمدی، جلال علی محمدی و فرید بهزادی کریمی(حسین فاضلی61)
سرمربی: عبدا.. ویسی

اخطار

رسول نوید کیا(39) از سپاهان

رضا خالقی فر(52) - مگنو باتیستا(81)از گسترش فولاد

شرح گل ها

1-0(سپاهان): در دقیقه 12 ارسال بازیکن تیم سپاهان از سمت چپ خط دفاعی تیم گسترش فولاد به پشت مدافعین این تیم رسید و احسان حاج صفی در پشت مدافعین با یک ضربه زیبا و سر ضرب موفق به ثبت اولین گل سپاهان و این دیدار شد.

1-1(گسترش فولاد): در دقیقه 25 تیم گسترش فولاد تبریز در یک صحنه خطرناک صاحب کرنر شد و در همین کرنر بود که در یک رفت و برگشت توپ در دهانه دروازه به مسعود ابراهیم زاده رسید و این بازیکن با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند.

2-1(گسترش فولاد) در دقیقه 45 حرکت مسهود ابراهیم زاده با خطای علی احمدی یک پنالتی را در اختیار تیم میزبان قرار داد و لوسیانو پریرا موفق شد با ضربه به وسط دروازه گل دوم را برای گسترش ها به ثبت برساند.


در حاشیه

* در ابتدای این دیدار یک دقیقه سکوت به احترام جانباختگان حادثه قطار تبریز - مشهد انجام شد.
* علیرضا نقی زاده بازیکن تیم گسترش فولاد در دقیقه 18 به دلیل مصدومیت جای خود را به یوسف سیدی داد.

*باشگاه گسترش فولاد در اقدامی فرهنگی، با نصب بنری در مقابل ورودی بازیکنان به زمین مسابقه، یاد و خاطره جانباختگان سانحه قطار تبریز – مشهد را گرامی داشت. همچنین بازیکنان ۲ تیم و داوران بازی نیز پیش از آغاز مسابقه با اهدای یک شاخه گل، به شهدای این سانحه ادای احترام کردند.

* حدود ۱۰۰ هوادار در استادیوم حضور دارند.
* داریوش شجاعیان به دلیل مصدومیت دقایقی بیرون از زمین حضور داشت و با رفع مصدومیت به بازی برگشت.
* عبدا.. ویسی در دقایق پایانی با سه دفاع به کار ادامه می دهد.

* ورزش سه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار