رئیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر استان و پلیس شهرستان مقدار 28 کیلوگرم تریاک از پمپ باد تریلی کشنده کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۲۷۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 03 August 2016
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'محمد غلامی' چهارشنبه گفت: در پی گزارشات رسیده مبنی بر اینکه شخصی به هویت «ب.م» با همکاری فرد دیگری با استفاده از یک دستگاه تریلی کشنده اقدام به انتقال مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به استان خراسان شمالی و شمال کشور می کند، موضوع در دستورکار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی مشخص شد متهمان قصد انتقال مقادیری موادمخدر به استان را دارند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر جهت دستگیری متهمان به محور مواصلاتی بردسکن به سبزوار اعزام و تریلی کشنده حامل موادمخدر را در ایست و بازرسی همان محور متوقف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: راننده تریلی و سرنشین آن دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سبزوار منتقل شدند.
سرهنگ غلامی در پایان تصریح کرد: در بازرسی از تریلی کشنده و پمپ باد آن تعداد 44 عدد بطری آب معدنی کوچک حاوی موادمخدر تریاک به وزن 28 کیلوگرم کشف و ضبط شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار