ابراهیم عباس پور :
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب فیلم داستانی هنگامه در تالار اندیشه این شهرستان اکران شد .
کد خبر: ۲۶۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 16 July 2016

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب فیلم داستانی هنگامه در تالار اندیشه این شهرستان اکران شد .سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب فیلم داستانی هنگامه در تالار اندیشه این شهرستان اکران شد .

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ابراهیم عباس پور هدف از اکران این فیلم را پاسداشت شهدای مدافع حرم دانست .

وی در ادامه افزود: فیلم داستانی هنگامه کاری از موسسه سینمایی عمار ، به نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر که بازیگرانی چون امین ایمانی و سوگل طهماسبی ایفای نقش داشتند .

عباس پور اظهار داشت: یکی از اهداف جشنواره عمار این است که مردم برای فیلم‌های انقلابی و مفید، بلیط بخرند و برای تولیدات هنری و محصولات معنوی مورد نیاز خود هزینه کنند. از این رو، اکران فیلم "هنگامه" در مساجد، مدارس ، دانشگاه‌ها ، منازل و... به صورت بلیط فروشی صورت می‌گیرد. درآمدهای حاصل از هنگامه صرف تولید یک اثر داستانی دیگر درباره شهدای مدافع حرم می‌شود.

گفتنی است؛ این اثر قصه یک روز زوجی جوان را روایت می کند که باید تصمیم مهمی را بگیرند. امین ایمانی و سوگل طهماسبی در نقش این زوج در فیلم بازی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار