مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز خبرداد:
علیرضا سعادت خاطرنشان کرد: طراحی جدید خیابان سلمان فارسی با رویکرد خاص صورت خواهد گرفت و همه جوانب از قبیل زیر ساخت ها،طراحی فضای سبز، پیاده راه ها،محیطی آرام جهت استراحت شهروندان و همچنین در بحث تجاری نیز نگاه ویژه ای به آن خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 07 May 2016

به گزاش تابناک خوزستان از مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز گفت: در جلسه ای که با حضور معاون دادستان اهواز، فرمانده نیروی انتظامی اهواز، اعضای شورای شهر، شهردار اهواز، مدیرعامل سازمان پارکها و برخی مدیران شهرداری اهواز در صحن شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد، مقرر گردید؛ بعد از پاکسازی خیابان سلمان فارسی و جمع آوری دستفروشان، طراحی جدیدی برای هسته مرکزی شهر صورت گیرد.

علیرضا سعادت مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز، گفت: تصمیماتی از سوی حاضران در این جلسه در خصوص جمع آوری دستفروشان و پاکسازی خیابان سلمان فارسی اتخاذ گردید، که با توجه به پیشینه خوب واحد فنی سازمان پارکها با وجود طراحان برجسته کشوری و اجرای طرح های نوین فضای سبز در کلانشهر اهواز، طراحی جدید خیابان سلمان فارسی به واحد فنی این سازمان واگذار شد.

سعادت با اشاره به تشکیل یک اتاق فکر با حضور معاونین و مدیران سازمان پارکها، افزود: بلافاصله جلسه ای با حضور معاونین و مدیران این مجموعه برگزار و این موضوع به واحد های مربوطه انتقال داده شد و هر واحدی مسئولیت پیگیری موارد محوله شد.

وی با بیان اینکه نظرات همه اعضای حاضر در جلسه جهت طراحی فضای جدید خیابان سلمان فارسی می تواند مثمر ثمر باشد، اظهار داشت: در ابتدا سه تیم از کارشناسان سازمان جهت پیگیری و ثبت نظرات اعضای شورای شهر، شهردار اهواز، اصناف، بازاریان، معاونین شهردار اهواز و شهردار منطقه یک تعیین گردید و هم اکنون در حال ثبت نظرات این افراد هستند.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز، با اشاره به پاکسازی خیابان سلمان فارسی از سوی معاونت خدمات شهری با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی، توضیح داد: در این مدت زمان سازمان اقدام به جمع آوری نظرات همه دستگاه ها و سازمان های مربوطه می نماید، نظرات مساعد دسته بندی و مورد استفاده قرار خواهند گرفت و خوراک اولیه طراحی به واحد فنی سازمان ارجاع داده و طراحی خیابان سلمان فارسی شروع خواهد شد.

علیرضا سعادت خاطرنشان کرد: طراحی جدید خیابان سلمان فارسی با رویکرد خاص صورت خواهد گرفت و همه جوانب از قبیل زیر ساخت ها،طراحی فضای سبز، پیاده راه ها،محیطی آرام جهت استراحت شهروندان و همچنین در بحث تجاری نیز نگاه ویژه ای به  آن خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
با سلام،می توان در فصول گرم سال از فن های پرتاب کننده آب برای خنک کردن رهگذران استفاده کرد . طرحی که در اماکن مقدس عربستان صورت می گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار