استاندار خوزستان گفت: آیت الله رییسی خدمتگزاری صالح و محبوب مردم بود و در این راه به فیض شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ 21 May 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محراب دوشنبه شب در حاشیه مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رییسی، رییس جمهور ایران بیان کرد: آیت الله رییسی عبد صالح خدا بود که برای تعالی و پیشرفت کشور از هیچ تلاشی فروگذاری نکرد.

وی بیان کرد: وقتی کار برای خلق خدا باشد، لطف خداوند متعال شامل حال می شود و آیت الله رییسی از این موضوع مستثنی نبود.

استاندار خوزستان گفت: بعد از ارتحال امام و شهادت سردار سلیمانی، مجددا شاهد حضور گسترده و بی نظیر مردم هستیم که نشان دهنده علاقه مردم به آیت الله رییسی است.

وی با بیان اینکه شهید رییسی به یک الگوی ماندگار خدمت‌رسانی در تاریخ این کشور تبدیل شد افزود: شهید رییسی در طول عمر خود همواره دغدغه خدمت به مردم و نظام را داشت.

حسینی محراب گفت: اخلاص، مردم دار بودن و داشتن انگیزه الهی برای خدمت به محرومان در همه عرصه‌ها و مسئولیت‌های خطیر، از ویژگی‌های بارز و عامل محبوبیت شهید رییسی بود.

سیدابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان روز گذشته (یک‌شنبه ۳۰ خرداد ماه) برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود که در مسیر بازگشت بالگرد حامل وی و همراهانش در جنگل دیزمار در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شده و در منطقه کوهستانی شمال غربی ایران به شهادت رسید.

آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان رییس جمهور در این بالگرد از شهدای این حادثه بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار