معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۳۲۳ نفر از کادر درمان این دانشگاه در بهمن ماه امسال به کووید ۱۹ مبتلا شدند که ۱۹۶ نفر آنان پرستار بودند.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 23 February 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، جمعه زاده  اظهار کرد: ۳۲۳ نفر از کادر درمان این دانشگاه در بهمن ماه امسال به کووید ۱۹ مبتلا شدند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از این تعداد ۱۹۶ نفر مربوط به گروه پرستاری بودند.

 

وی با تاکید بر اینکه تزریق دوز سوم کووید باعث شده است شدت و مدت زمان ابتلاء کاهش یابد، افزود: تزریق واکسن به هیچ عنوان دلیل بر آن نمی‌شود که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم نادیده گرفته شود.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: مردم مراقبت‌های لازم را داشته باشند تا به کرونا مبتلا نشوند، چراکه ظرفیت و امکانات بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها تا اندازه مشخصی است و زمانیکه تعداد بیماران چند برابر این ظرفیت می‌شود، هم بیماران و هم کادر بهداشت و درمان با مشکل مواجه خواهند شد.

 

جمعه‌زاده گفت: افراد واجد شرایط باید با تکمیل واکسیناسیون خود و تزریق دوز سوم، زدن ماسک و دیگر توصیه‌های بهداشتی، مانع فراگیر شدن ناگهانی بیماری شوند تا اقدامات بیمارستانی به‌موقع برای بیماران مبتلا به کرونا انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار