نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: لغو تحریم ها علیه مردم و راستی آزمایی آن هدف اصلی مذاکره کنندگان ارشد کشورمان در برابر طرف های غربی مذاکره کننده است.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 10 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،حجت‌الاسلام رضا نوری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در خصوص مباحث هسته ای با کسی مذاکره ای نداریم زیرا که این امر حل شده است و مذاکره کنندگان انقلابی ما در این دوره به دنبال بازخواستی به خاطر بدعهدی های، تضمین برنگشتن تحریم ها و راستی آزمایی در صورت امضای تفاهم نامه هستند.
وی افزود: در واقع با وجود اینکه دشمن می خواهد این مذاکرات را هسته ای جلوه دهد اما ایران در مقابل این عملیات روانی محکم ایستاده و این مذاکرات را برای رفع تحریم های یکجانبه علیه مردم مظلوم دنبال می کند.


پیگیری خواسته های پرستاران وظیفه ماست


حجت الاسلام نوری با تبریک روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) به جامعه پرستاری گفت: قشر مهربان و دلسوز پرستاری فطرت نوع دوستی خود را در مقابله با کرونا نشان داد به گونه ای بدون هیچ چشم داشتی نگهداری از بیماران و بازگشت سلامتی این افراد را اولویت اصلی خود قرار دادند.


وی افزود: در ایامی که خیلی از افراد حتی جرات نزدیک شدن به بیمار کرونایی را نداشتند، پرستاران علی رغم دوری از خانواده و در اوج خطر از بیماران کرونایی مراقبت می کردند.


امام جمعه بجنورد یادآور شد: به خاطر همین ایثارگری ها مقام معظم رهبری هوشمندانه فرمودند که افرادی که در مراکز درمانی برای حفظ سلامتی جامعه تلاش می کنند، مجاهد هستند و کسی که در این راه جان خود را از دست می دهد، شهید سلامت است.


وی با تاکید بر اینکه پیگیری خواسته های پرستاران وظیفه ماست، خاطرنشان کرد: در مقابل ایثار و فداکاری های این قشر مهربان و دلسوز، ما نیز وظایفی داریم به گونه ای باید سریعا به مشکلات و خواسته های آنان رسیدگی شود.
حجت الاسلام نوری در ادامه با بیان اینکه استاندار خراسان شمالی در انتصابات باید کارآمدی، تخصص و عملگرایی را در نظر داشته باشد، تصریح کرد: اگر استاندار، نیازی به انتصابات جدید می بینند باید این مهم را سریعا انجام دهند تا کارها معطل نماند.

وی افزود: باید افرادی برای مدیریت منصوب شوند که کاربلد، متخصص، دلسوز، درد آشنا باشند و به گونه ای جهادی برای حل مشکلات حضور پیدا کنند.


امام جمعه بجنورد یاد آور شد: رفع مشکلات آب کشاورزان و دامداران و مشکلات اقتصادی که مردم را اذیت می کند باید در اولویت های کاری استاندار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار