مدیر روابط عمومی بهزیستی کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
مدیر روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه از ثبت کمترین تعداد فوتی‌های کرونایی در مراکز نگهداری بهزیستی این استان نسبت به سایر استان‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 06 September 2021

علی پرندین در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه و ابلاغ سازمان بهزیستی کشور تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت جدی در مراکز نگهداری از سالمندان و افراد آسیب دیده جسمی و اجتماعی رعایت می‌شود.

وی افزود: کمترین آمار فوتی‌های ابتلا قطعی به کرونا در مراکز نگهداری بهزیستی استان کرمانشاه نسبت به سایر استان‌های کشور ثبت شده است.

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تصریح کرد: ابتدا تمام اعضای مراکز نگهداری از سالمندان و سپس اعضای مراکز شبانه‌روزی شامل خانه‌های سلامت، کودک و نوجوان، معلولین ذهنی و اعصاب و روان و جسمی علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

پرندین با بیان اینکه تمامی مددجویان بهزیستی مراکز نگهداری شبانه‌روزی این استان واکسن کرونا را تزریق کردند، گفت: واکسن کرونا برای برخی از مددجویان این مراکز با تشخیص پزشک تزریق نشده است.

وی افزود: معلولین و مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه که در منازل خود هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت نسبت به ثبت‌نام و تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکید کرد: تزریق واکسن کرونا برای مددجویان بهزیستی این استان برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا در جامعه ضروری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار