مدیر یک شرکت فناور:
مدیر تحقیق و توسعه یک شرکت فناور، با اشاره به لزوم احداث شهرک فناوری کرمانشاه، گفت: تمام محیط کار ما یک اتاق ۴۰ متری است که جوابگو نیست و برای توسعه کار به فضای بیشتری نیاز داریم که با احداث شهرک فناوری این فضا در اختیارمان قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶ 18 May 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، پوریا مطیع پور اظهار کرد: شرکت ما چندماهی است که وارد فاز تولید انبوه شده، اما فضای کافی برای این کار را نداریم و مجبوریم سفارشات انبوه خود را به تهران فرستاده و در آنجا کار را انجام دهیم.

وی افزود: فضای کاری ما در حال حاضر تنها یک اتاق ۴۰ متری است که آن را هم پارک علم و فناوری استان در اختیار ما قرارداده و در این فضا مشغول کار هستیم که قطعا برای توسعه فعالیت ما جوابگو نیست.

مطیع پور گفت: اگر یک فضای کارگاهی در اختیار ما قرار گیرد، دستگاه‌های لازم برای تولید و مونتاژ قطعات را به استان آورده و در همین استان کار تولید انبوه را دنبال می‌کنیم.

مطیع پور گفت: ما به یک سوله کارگاهی نیاز داریم و با راه‌اندازی این سوله می توانیم تولید انبوه در استان داشته و حداقل ۲۰ نفر را مشغول به کار کنیم.

وی با تاکید بر لزوم راه اندازی شهرک فناوری کرمانشاه، گفت: راه اندازی این شهرک نه تنها زمینه کار را برای ما فراهم کرده، بلکه با استقرار سایر شرکت‌ها، موجب تشکیل یک شبکه شده و یک هم‌فزایی را میان شرکت‌های دانش بنیان و فناور رقم می‌زند.

مطیع پور گفت: ما برای برخی تولیدات خود به نرم افزارهای خاص و برخی قطعات نیاز داریم که در حال حاضر در شرکت‌های دیگر استان تولید می‌شود و اگر در یک محیط در کنار هم فعالیت کنیم، این هم‌افزایی موجب بهبود کار تمام شرکت‌ها و توسعه محصولات تولیدی آنها می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه تولید سخت‌افزارهای الکترونیکی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا فعالیت می‌کنیم، افزود: در حال حاضر سخت‌افزارهایی که ما در شرکتمان تولید می‌کنیم، از خارج از کشور وارد می‌شود و اگر بتوانیم کار خود را توسعه دهیم، کشور از این واردات بی نیاز شده و از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌شود. برای توسعه کار هم نیازمند راه‌اندازی شهرک فناوری استان هستیم.

مطیع پور از برنامه‌ریزی برای صادرات این محصولات هم خبر داد و افزود: محصولات تولیدی ما با توجه به کاربردی که دارد با استقبال خوبی بویژه در کشورهای منطقه مواجه می‌شود و برای رسیدن به این هدف بازهم  نیازمند توسعه فضای کارگاهی هستیم که تنها با راه اندازی «شهرک فناوری» محقق می‌شود.

احداث شهرک فناوری کرمانشاه از نیازهای اصلی شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان است که از چندی پیش در دستور کار سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه قرار گرفته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار