معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: عبور از بحران کرونا و کنترل شرایط در ماه محرم و صفر، نیازمند همکاری و همراهی مردم، عوامل و دستگاه های اجرایی است.
کد خبر: ۹۸۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ 08 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهروز اکرمی در نشست ستاد مدیریت مقابله با کرونا افزود: با همراهی و همکاری مردم و ارگان های مختلف می توان بیماری را کنترل کرده و در وضعیت مطلوبی قرار گرفت در این راستا شهرداری‌ها، آموزش و پروش و اداره ورزش و جوانان در استان مرکزی موظف هستند با سازمان تبلیغات همکاری مطلوب داشته باشند و فضاهای باز خود را در ایام محرم در اختیار این سازمان و هیئات قرار دهند.
وی بت تاکید بر اینکه برپایی ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف استان ممنوع است، گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برگزاری مراسمات و تعزیه های بدون مجوز، با عوامل مربوطه برخورد جدی می شود.
وی افزود: عضویت سپاه، اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی، استانداری مرکزی، پدافند، ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی در کمیته محرم ضروری است و مسئولیت این کمیته بر عهده سازمان تبلیغات استان خواهد بود.
اکرمی اضافه کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان مرکزی موظف هستند تا پایان ماه صفر، روسای سازمان تبلیغات هر شهرستان را در نشست‌های کرونایی دعوت کنند.
وی یادآور شد: در این شرایط قرمز کرونایی فعالیت رستوران‌ها و تالار باغ‌ها ممنوع است و افراد متخلف و بی توجه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، تروریست سلامت هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: در این شرایط افزایش درگیری بین خانواده های مراجعین و کادر درمان در بیمارستان‌ها، با اختلال در درمان موجب رعب و وحشت کادر بیمارستان و بیماران شده است از این رو حضور و نظارت جدی کلانتری های حوزه بیمارستان و آموزش حراست مراکز درمانی، لازمه برقراری امنیت در این مراکز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار