مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: آموزش مصرف بهینه و درست برق برای عبور موفق از پیک بار سال جاری لازم و ضروری است.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱ 13 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،محمود محمودی گفت: تمام رابطین مدیریت مصرف در مدیریت های توزیع برق شهرستان های استان موظف هستند با تمام توان، تمام ظرفیت ها ویژه را برای مدیریت مصرف در بخش های مختلف خانگی، تجاری، اداری، کشاورزی و صنعتی بکار گیرند.

وی ادامه داد: مدیریت مصرف برق مجموعه ای از روش ها و راهکارها به منظور بهینه سازی و مصرف درست برق است.

محمودی تصریح کرد: مدیریت مصرف برق شامل برنامه ریزی، اجرا، نظارت اصولی و علمی بر فعالیت های مرتبط با صنعت برق است که در مصرف انرژی تاثیر می گذارد و در نهایت سبب ایجاد تغییرات مطلوبی در رفتار مشترکان می شود.

وی افزود: رابطین مدیریت مصرف، باید با آگاه سازی مردم در خصوص پاداش های صنعت برق در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی و صنعتی گام بردارند و با راهکارهای مدیریت مصرف برق به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

محمودی اظهار کرد: با توجه به تجربیات موفق و بسیار خوب سالهای گذشته در عبور از پیک بار، باز هم با مشارکت خوب مردم و مسئولین طی سال جاری هم شاهد تلاش همه جانبه همکاران باشیم تا بتوانیم گام‌های بلندی در این زمینه برداشته و در کنار کسب رضایت مندی مشترکین، به عملکرد قابل قبولی دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار