رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: ۶ هزار و ۵۶۳ نفر در آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز این استان ۲۸ اردیبهشت‌ماه جاری با یکدیگر رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳ 14 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،نوربخش عسکری افزود: این آزمون ساعت هفت و ۳۰ دقیقه روز جمعه، ۲۸ اردیبهشت‌ماه جاری همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی گفت : این آزمون ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش و پرورش است که در حوزه‌های امتحانی شهرستان‌های اراک، خمین و ساوه برگزار می‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: چهار هزار و ۷۰۷ نفر از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز این استان معادل ۷۲ درصد زن و یک‌هزار و ۸۵۶ نفر معادل ۲۸ درصد مرد است.

عسکری ادامه داد: کارت شرکت در این آزمون استخدامی از امروز(سه‌شنبه) ۲۵ اردیبهشت‌ماه برای مشاهده و پرینت روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این آزمون زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود و در استان‌ها نظارت بر این آزمون از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار