مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به‌ اهمیت جابجایی کالاهای اساسی و نهاده های دامی طرح ملی به منظور تخلیه بارهای موجود در بندر امام خمینی (ره) بیش از هفت هزار کامیون از کرمانشاه به این بندر اعزام شد.
کد خبر: ۹۷۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 06 July 2021

به گزارش‌ خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،« فریبرز کرمی» روز سه‌شنبه به ایرنا توضیح داد: با توجه به اهمیت جابجایی کالاهای اساسی و نهاده های دامی در کشور و بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده جهت جلوگیری از ایجاد وقفه در تامین کالاهای اساسی و ضرورت حمل کالاهای موجود در انبار های بندر امام خمینی (ره) در سال جاری هفت هزار و ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل کالا از استان کرمانشاه به مقاصد اندیمشک، شوش، دزفول و بندر امام خمینی (ره) برای حمل کالای اساسی و نهاده های دامی اعزام گردیده است.

وی افزود: به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی بر اساس هماهنگی انجام شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور امکان صدور بارنامه از بندر امام خمینی (ره) برای شرکت های حمل و نقل استان فراهم شده تا ناوگان حمل و نقل کالای استان ها بدون وقفه اقدام به حمل کالاهای مورد نیاز استان نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: برای انجام هماهنگی‌های بیشتر، جلساتی برای تسریع در حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی(ره) با مدیر کل پشتیبانی امور دام استان، پلیس راه، شرکت‌های حمل و نقل کالا و انجمن های صنفی حمل و نقل کالای استان کرمانشاه برگزار شده است.

کرمی گفت: به منظور افزایش انگیزه برای تسریع تا اطلاع ثانوی امکان صدور بارنامه برای کلیه شرکت های حمل و نقل کالا (به استثنای شرکت حمل و نقل فعال در بخش سیمان، فرآورده های نفتی ،ترافیکی و فوق سنگین) از مبداء بندر امام خمینی (ره) به تمام نقاط استان برای کالاهای ذرت، جو، کنجاله سویا فراهم شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار