امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد امسال که با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای برگزار شد، بار دیگر جمهوریت نظام را در کنار اسلامیت آن به رخ جهانیان کشید.
کد خبر: ۹۷۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 26 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایرنا، حجت الاسلام «اسماعیل شامحمدی» در مسجد مهدیه افزود: دشمنان می خواستند مردم را از رفتن به پای صندوق رای منصرف کنند اما مردم بصیر ایران اسلامی با وجود مشکلات و تگناها دشمنان را ناکام گذاشتند و باید این پیروزی و موفقیت را باید از خدا بدانیم و خاضعانه خدا رو شکر کنیم که این عنایت و لطف را به ملت ایران ارزانی کرد.

وی اظهار داشت: این موفقیت و پیروزی در انتخابات ۲۸ خرداد، پیروزی یک گروه سیاسی در برابر گروه های دیگر نبود بلکه پیروزی ولایت در برابر طاغوت و جبهه استکبار بود و خیلی از اصلاح طلبان نیز از منتخب ملت در ریاست جمهوری سیزدهم و گفتمان انقلاب حمایت کردند.

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: در این انتخابات تقابل اصلی بر این نبود که چه کسی انتخاب می شود تقابل اصلی بر این بود که دشمنان با به کار بستن انواع ابزارها و تحریم ها و مشکلات می خواستند عقبه مردمی انقلاب را قطع کنند که شکست خوردند.

او اضافه کرد: اساسی ترین مولفه قدرت در نظام الهی ایثار مردمی و جهادی بودن است و مردم همه پای کار بودند و به گفتمان امام راحل و رهبری توجه داشتند.

وی اظهار داشت: کسانی که فکر کردند حرکت انقلاب کند است در این انتخابات برای آن ها ثابت شد که جبهه انقلاب قوی تر شده و مردم با جان و مال پای آن ایستاده اند.

حجت الاسلام شامحمدی ادامه داد: دشمنان فکرمی کردند که مردم از حاکمیت و گفتمان انقلاب فاصله گرفته اند اما ما اصالت های اعتقادی و باورهای دینی را ترجیح می دهند.

وی همچنین با اشاره به هفت تیر و با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یاران ایشان گفت: برجسته ترین عناصر انقلاب شهید بهشتی در این حادثه به دست دشمنان کوردل به شهادت رسید.

او ادامه داد: شهید بهشتی یکی از عناصر کم نظیر در انقلاب اسلامی بودند که بر اصول و مبانی اسلامی و انقلابی پایبند بودند که در راه اسلام به شهادت رسیدند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار