فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از دستگيري يک نفرارذل و اوباش تحت تعقيب با ۹ فقره سابقه شرارت در عمليات ماموران كلانتري ۱۴ علوي اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ 03 February 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "علي اکبر عيسي آبادي" افزود: از مدت ها قبل با اعلام گزارش هايي از شرارت، مزاحمت و بر هم زدن نظم و آرامش عمومي در شهر ساوه از سوي يكي از اراذل و اوباش سابقه دار، بررسي عملياتي موضوع از سوي پليس آغاز شد.
وي یادآورشد:‌ دستگيري اين فرد كه داراي ۹ فقره سابقه هاي متعدد شرات و مزاحمت بود، با هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي در دستور كار قرار گرفت و سرانجام با شناسايي محل اختفاي اين شرور متواري،‌ متهم در عمليات ماموران كلانتري ۱۴ علوي طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه افزود: با تكميل تحقيقات پليس،‌ متهم با پرونده تشكيل شده به مرجع قضائي معرفي و با دستور قضائي روانه زندان شد.
سرهنگ عيسي آبادي با بيان قاطعيت پليس در برخورد با هر گونه بي نظمي اجتماعي و قانون شكني از سوي معدود افراد هنجارشكن گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مخل در نظم و آرامش عمومي، در سريع ترين زمان ممكن موضوعاتی را از طريق سامانه تلفني ۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار