رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اولین مراسم حماسه ماندگار نهم دی‌ماه راس ساعت ۹ صبح در مسجد النبی طاقبستان کرمانشاه با سخنرانی آیت‌الله محمدی‌عراقی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 28 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  فارس  عباس سروری در خصوص برنامه‌های تدارک دیده برای سالروز حماسه نهم دی‌ماه در استان، اظهار داشت: در واقعه سال ۸۸ اتفاق بسیار خطرناک و بزرگی برای ملت ما جاری و ساری بود که با حضور به موقع و لحظه‌شناسی مردم بزرگوار سراسر کشور حماسه ماندگار نهم دی‌ماه در تاریخ ماندگار انقلاب اسلامی ثبت شد.

وی ادامه داد: تا سال گذشته این برنامه‌ها با عنوان حماسه ۹ دی بود، ولی امسال به برکت خون پارک و مقدس حاج قاسم سلیمانی و مهندس المهدی، برنامه‌ها باعنوان دهه بصیرت برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: فردا، نهم دی ماه اولین مراسم آن حماسه ماندگار در شهر کرمانشاه راس ساعت ۹ صبح در مسجد النبی طاقبستان با سخنرانی آیت‌الله محمود محمدی‌عراقی عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود، البته برنامه‌های ویژه‌ای با عنوان برنامه فرهنگی و هنری در فضای مجازی خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری مراسم غبارویی مزار شهدا و شهدای مدافع حرم در روز پنجشنبه، گفت: شنبه هفته آینده، سیزدهم دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت بزرگ مرد محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های ویژه‌ای تداراک دیده‌ایم.

سروری ارادت و علاقه شدید ملت به سردار دل‌ها را وصف‌ناپذیر توصیف کرد و افزود: مردم هر محله و هر مسجد هر کوی برزن و هیأت ویژه برنامه‌هایی به پاس بزرگ مردی اخلاص ایثار و شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌کنند تا در این ایام بتوانیم بخش‌های از زندگی سراسر احساس، اخلاق بزرگ‌مردی و ولایت‌مداری سردار را در قالب مکتب حاج قاسم سلیمانی جاری و ساری کنیم.

وی برگزاری برنامه‌ها را به مدت ۱۰ روز اعلام کرد و گفت: همزمان با شهر کرمانشاه در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد حاج قاسم سلیمانی بنامه‌هایی برگزار می‌شود.

سروری در پایان، خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار و عاشق انقلاب و حاج قاسم سلیمانی همواره در تمامی صحنه‌ها ثابت کرد‌ه‌اند که در سخت‌ترین شرایط همانند دوران مقدس، بمباران‌ها، ترورها، نامردی‌های استکباری جهانی و صهیونیصت و... در عرصه‌های مختلف نظام حضوری باشکوه داشته و دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار