غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه روند بستری ها و مبتلایان در شهرستان در هفته های اخیر رو به کاهش بوده است، گفت: وضعیت شهرستان از روزهای اخیر از سطح هشدار و قرمز به وضعیت نارنجی تغییر پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۲۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ 12 December 2020

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: همچنان مراسم عزا ،شادی و دورهمی‌های خانوادگی اصلی‌ترین عامل ابتلای مردم به بیماری کرونا است.

وی با بیان اینکه مهمترین نگرانی ما مهمانی های شب یلدای امسال است، افزود: موفقیت در مدیریت بیماری کرونا به رفتار جامعه بستگی دارد و قطعا اگر بخواهیم در شب یلدای امسال همچون سال های قبل رفتار کنیم با وضعیت خوبی مواجه نخواهیم بود.

فرماندار سنقروکلیایی ادامه داد: از بزرگان، فعالین فرهنگی و مجازی شهرستان درخواست دارم که کمک کنند آداب و رسوم شب چله امسال در شهرستان به سمت و سوی برگزاری در فضای مجازی برود.

رییس قرارگاه شهید سلیمانی در شهرستان سنقروکلیایی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد مطلوب این قرارگاه در شهرستان اشاره کرد و افزود: شناسایی مبتلایان بی‌اطلاع و ناقل ویروس کرونا  یکی از اصلی‌ترین اهداف طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی گفت: در سایه همکاری خوب آحاد مردم و  رعایت شیوه نامه های بهداشتی و  محدودیت های هوشمند، میانگین تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در سطح شهرستان روند کاهشی داشته است و وضعیت شهرستان از قرمز به نارنجی تیدیل شده است.

مرتضوی بیان کرد: امیدواریم با  مشارکت سازنده مردم بزرگوار شهرستان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات و با اجرای هرچه بهتر محدودیت ها و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای داوطلب بسیج مردمی،مرکز بهداشت و هلال احمر بتوانیم تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا را به کمترین میزان ممکن در شهرستان برسانیم.

فرماندار سنقروکلیایی در پایان خاطر نشان کرد: از مردم شهرستان درخواست میکنیم ضمن تاکید بر پرهیز از حضور در اجتماعات و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با در خانه ماندن به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری به حفظ سلامتی خود و جامعه اهمیت دهند و قطعا در صورت عدم رعایت موارد فوق شرایط پیش آمده پایدار نخواهد ماند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار