بهمن روشنی در گفتگو با تابناک:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دید و بازدید‌های شبانه یکی از مهم‌ترین عوامل انتقال ویروس کروناست و هم استانی‌ها باید امسال از برگزاری این دورهمی‌ها مخصوصا در شب یلدا خودداری کنند و برای نجات جان خود و دیگران در خانه بمانند.
کد خبر: ۹۲۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 07 December 2020

بهمن روشنی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد: اعمال محدودیت‌های کرونایی در دو هفته اخیر نتایج مثبتی داشت و با اجرای این محدودیت‌ها خوشبختانه روند صعودی بیماری در حال حاضر نزولی شده و بسیاری از شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی بیماری قرار گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد: اگر مردم همکاری نکنند و کوتاهی کنند دوباره به روز‌های بحرانی باز خواهیم گشت. و مشکلات بیشتر از قبل می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود:قدرت سرایت این بیماری بسیار بالاست و ممکن است افرادی ناقل ویروس کرونا باشند، اما علامتی نداشته باشند ولی باعث جان دیگران شوند در این مدت بیش از هزار نفر از گروه‌های پرستاری و کادر درمان استان به ویروس کرونا مبتلا و ۱۶ نفر از همکاران را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده ایم.

روشنی تاکید کرد: منصفانه نیست که مدافعان سلامت با مرگ دست و پنجه نرم کنند، اما شهروندان بی توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشند.

روشنی تصریح کرد:در پیک سوم کرونا تمهیداتی برای تجهیز۱۴۰۰ تخت برای بستری بیماران کرونایی در استان در نظر گرفته شد که خوشبختانه با اجرای محدودیت‌ها و آغاز روند نزولی شیوع بیماری میزان بستری‌ها به این عدد نرسید و ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی با مدیریت مناسب دانشگاه علوم پزشکی با موفقیت انجام می‌شود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار