فرمانده انتظامي استان گفت:‌ در طرح دوهفته ای محدویت های مقابله با کرونا ۷۵۵ واحد صنفي متخلف پلمب و ۲۲۳۶خودرو اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 06 December 2020



به گزارش تابناک مرکزی،‌ سردار "حسن مفخمي شهرستاني" در جمع خبرنگاران با بيان دو ماموريت كنترل ترددهاي وسايل نقليه و همكاري با دستگاه ها در نظارت بر واحدهاي صنفي در طرح محدوديت ها بر اساس مصوبات ستاد ملي مقابله با كرونا افزود:‌ از نخستين روز اجراي اين محدوديت ها و به منظور نظارت و كنترل ترددهاي خودرويي،‌ نيروهاي پليس راه و راهور در ۳۳ نقطه در سطح استان به صورت شبانه روز استقرار يافتند و همكاري با تيم هاي مشترك در نظارت بر نوع فعاليت اصناف نيز در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي یادآورشد:‌ مهم ترين رويكرد پليس استان در اين مرحله از اجراي طرح، كه بنا بر نظر كارشناسان اثربخشي خوبي در كاهش ميزان شيوع كرونا در سطح استان داشت بر مبناي اقناع سازي افكار عمومي قرار داشت و در كنار آن بر اساس قانون با افرادي كه به توصيه ها و آموزش هاي لازم در رعايت حقوق ديگر شهروندان بي اعتنا بودند، برخورد شد.
فرمانده انتظامي استان مركزي افزود: طي اين بازه زماني با توجه به وضعيت شيوع كرونا در شهرستان هاي استان و ممنوعيت هاي تردد، تعداد۱۴۴۱ خودرو اعمال قانون ۲۰۰ هزار توماني، ‌تعداد ۲۸۲خودرو اعمال قانون ۵۰۰ هزار توماني و ۵۱۳ مورد اعمال قانوني يك ميليون ريالي شدند و تعداد ۴۵۵۲ خودرو نيز عودت داده شدند.
این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی با اشاره به حوزه ديگر مسئوليتي پليس در نظارت بر اماكن عمومي و اصناف گفت:‌ با همكاري تيم هاي مشترك پليس،‌ علوم پزشكي و اصناف، مصوبات اعلامي بر نوع و نحوه فعاليت هاي واحدهاي صنفي نيز در اين مرحله از اجراي طرح با جديت دنبال شد و تعداد۸۸۶۳
تذكر شفاهي و ۹۸۱۹ تذكر كتبي به صاحبان اماكن عمومي در رعايت مصوبات اعلامي ارائه شد و تعداد ۷۵۵واحدي صنفي نيز به دليل عدم رعايت مقررات ابلاغي پلمب شدند.
فرمانده انتظامي استان مركزي از همراهي خوب شهروندان، مردم به ويژه كاركنان حوزه سلامت و امنيت قدرداني كرد و گفت:‌ با توجه به وضعيت بيماري، همچنان رعايت پروتكل ها و مقررات ابلاغي از سوي كليه آحاد مردم استان مورد تاكيد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار