به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، نزدیک به ۱۳۰ هزار مشترک کم مصرف از طرح "برق امید" بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 13 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا امیدعلی مرآتی با اشاره به اجرای طرح برق امید از ابتدای آبان در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور، گفت: فقط مشترکین خانگی مشمول این طرح هستند.

وی از وجود حدود ۶۷۰ هزار مشترک خانگی برق در کرمانشاه یاد کرد و افزود: طی بررسی که از میزان مصرف مشترکین انجام دادیم، نزدیک به ۲۵ درصد مشترکین خانگی یعنی حدود ۱۳۰ هزار مشترک مشمول این طرح هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه درباره جزییات و شیوه اجرای طرح برق امید نیز خاطرنشان کرد: اگر مشترکین خانگی در ماه‌های سرد سال یعنی از ابتدای مهر تا پایان اردیبهشت ۸۰ کیلووات ساعت در ماه و یا کمتر برق مصرف کنند، برق آن‌ها رایگان خواهد بود.

مرآتی درباره وضعیت مصرف برق در ماه‌های گرم سال نیز یادآور شد: از ابتدای خرداد تا پایان شهریور اگر میزان مصرف مشترکین ۱۰۰ کیلووات ساعت در ماه و یا کمتر باشد، برق آن‌ها رایگان محاسبه می‌شود.

وی تاکید کرد: در فصل گرما، میزان مصرف برای شهرستان‌های گرمسیر مانند قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ۲۰۰ کیلووات ساعت در ماه در نظر گرفته شده و اگر میزان مصرف مشترکین خانگی این مناطق ۲۰۰ کیلووات ساعت یا کمتر باشد، برق آن‌ها رایگان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه هدف از اجرای طرح برق امید در کشور را مدیریت مصرف انرژی دانست و ابرازامیدواری کرد، با اجرای این طرح کاهش حدود ۱۰ درصدی مصرف برق مشترکین پرمصرف را داشته باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار